خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
خرید یخچال ال جی
Window repair
فلنج
مقاله مقايسه اثربخشي سازماني مدارس با مديريت با ثبات وبي ثبات دورهاي راهنمايي ودبيرستان تحت pdf

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مقايسه اثربخشي سازماني مدارس با مديريت با ثبات وبي ثبات دورهاي راهنمايي ودبيرستان تحت pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقايسه اثربخشي سازماني مدارس با مديريت با ثبات وبي ثبات دورهاي راهنمايي ودبيرستان تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مقايسه اثربخشي سازماني مدارس با مديريت با ثبات وبي ثبات دورهاي راهنمايي ودبيرستان تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقايسه اثربخشي سازماني مدارس با مديريت با ثبات وبي ثبات دورهاي راهنمايي ودبيرستان تحت pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
بتول وفایی نیا – دانشگاه پیام نور
صنم عیوض زاده – دانشگاه پیام نور

چکیده:
هدف این پژوهش مقایسه اثربخشی سازمانی مدارس با مدیریت با ثبات و بی ثبات شهرستان اردبیل در سال تحصیلی 91-90 است. روش انجام پژوهش، توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است .و جامعه آماری شامل کلیه مدارس راهنمایی و دبیرستان شهرستان اردبیل در سال تحصیلی 91-90 می باشد که تعداد آنها 193 مدرسه است که از میان آنها 60 مدرسه با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند به عنوان نمونه انتخاب شدند. همچنین از هر مدرسه 4 معلم که به طور ثابت در مدرسه حضور داشتند به عنوان نمونه برای پاسخگویی به پرسشنامه انتخاب شدند که جمعاً240 نفر می باشند. روش گردآوری اطلاعات به روش مطالعه کتابخانه ای و میدانی صورت گرفت در روش میدانی از ابزار پرسشنامه محقق ساخته جهت سنجش اثربخشی سازمانی استفاده شد. همچنین داده ها بوسیله روش های آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزار spss مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. در تجزیه وتحلیل استنباطی داده ها روش آزمون t مستقل مورد استفاده گرفت. یافته های پژوهش نشان می دهد بین اثربخشی سازمانی مدارس با مدیریت با ثبات و بی ثبات در مؤلفه های (تحقق اهداف سازمانی، انسجام سازمانی، انطباق سازمانی، تداوم سازمانی) تفاوت معنادار وجود دارد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *