خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
خرید یخچال ال جی
Window repair
فلنج
مقاله مقايسه اثربخشي روش تدريس فعال و سنتي بر يادگيري دانش آموزان پايه پنجم دوره ابتدايي از ديدگاه

برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله مقايسه اثربخشي روش تدريس فعال و سنتي بر يادگيري دانش آموزان پايه پنجم دوره ابتدايي از ديدگاه معلمان شهر آمل در سال تحصيلي 93در1392 تحت pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقايسه اثربخشي روش تدريس فعال و سنتي بر يادگيري دانش آموزان پايه پنجم دوره ابتدايي از ديدگاه معلمان شهر آمل در سال تحصيلي 93در1392 تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مقايسه اثربخشي روش تدريس فعال و سنتي بر يادگيري دانش آموزان پايه پنجم دوره ابتدايي از ديدگاه معلمان شهر آمل در سال تحصيلي 93در1392 تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقايسه اثربخشي روش تدريس فعال و سنتي بر يادگيري دانش آموزان پايه پنجم دوره ابتدايي از ديدگاه معلمان شهر آمل در سال تحصيلي 93در1392 تحت pdf :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تعداد صفحات: 16
چکیده:
پژوهش حاضرباهدف تعیین اثربخشی روش تدریس فعال و سنتی بر یادگیری دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی ازدیدگاه معلمان در شهر آمل سال تحصیلی 91-90 انجام شده است.روش مورد استفاده در این پژوهش روش توصیفی از نوع پیمایشی یا زمینه یابی می باشد جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه معلمان مردوزن در پایه پنجمدوره ابتدایی سال تحصیلی 91-90 در شهر آمل است .که طبق آخرین آمار تعداد معلمان مرد و زن پایه پنجم دوره ابتدایی 165 نفر بوده است .در این پژوهش با توجه به حجم جامعه آماری از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای ومتناسب با حجم جامعه ومراجعه به جدول مورگان تعداد 113 نفر از معلمان پایه پنجم دوره ابتدایی به عنوان نمونهانتخاب شده اند. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته می باشد و در این پژوهش برایجمع آوری اطلاعات مورد نیاز از دو روش کتابخانه ای و روش پرسشنامه ای بهره گیری شده است.جهت احرازروایی ، پرسشنامه به رویت استادان صاحب نظر و همچنین اساتید راهنما و مشاور رسیده که پس از حذف و اضافههای لازم روایی آن مورد تایید قرار گرفته است. همچنین برای اطمینان از پایایی پرسشنامه ،از محاسبه آزمون آلفایکرانباخ مقدار پایایی ، برابر 0/84 بوده است که بیانگر آن است که سوالات پرسشنامه از هماهنگی درونی برخوردار بوده وپرسشنامه پایاست.جهت آزمون فرضیه های پزوهش به دلیل نرمال بودن داده ها از آزمون آماری پارامتری tگروه های مستقل استفاده شده است. لازم به ذکر است که در تجزیه و تحلیل های داده های آماری از بسته هاینرم افزاری spss استفاده شده است . لازم به ذکر است که در بررسی نتایج فرضیه های پژوهش مشخص شدهاست که اثربخشی روش تدریس فعال و سنتی بر انگیزه، پیشرفت تحصیلی و عزت نفس دانش آموزان پایه پنجمدوره ابتدایی از دیدگاه معلمان متفاوت است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *