خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
خرید یخچال ال جی
Window repair
فلنج
مقالات من
تاريخ : 25 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پايان نامه انيميشن با (FLASH CS) تحت pdf دارای 113 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پايان نامه انيميشن با (FLASH CS) تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

بخشی از فهرست مطالب پروژه پايان نامه انيميشن با (FLASH CS) تحت pdf

فصل اول
مقدمه  
تاریخچه انیمیشن  
انیمیشن چیست؟  
قالب‌های مختلف انیمیشن  
خصوصیات نرم‌افزار ویرایش Flash  
فرمت فایل‌های ورودی و خروجی سازگار  
شیوه‌های مختلف ساخت انیمیشن  
فصل دوم
آشنایی با صفحه اصلی  
آشنایی با ابزارها  
معرفی ابزارها  
آشنایی با انواع فایلها   
ساخت انیمیشن با نرم افزار فلشAdobe flash cs  
آشنایی با محیط نرم افزار  
شرح  ابزار  
کاربرد پنل های فلش  
حرکت دادن، مرتب کردن و حذف اشیاء   
اشکال سه بعدی  
اصول اولیه انیمیش  
فصل سوم
کار با اصوات در Flash  
چگونگی تغییر دادن حجم و اضافه نمودن جلوه‌های صوتی  
چگونگی استفاده از دستور Movie control  در فلش  
کارهای هنری در فلش  
ساختن Movieهای Interactive در فلش  
گرافیک برداری   
گرافیک بیت مپ  
فصل
نتیجه‌گیری  
منابع و مآخذ  

مقدمه

امروزه در دنیای وب و مالتی مدیا، فلش، کاربردی ترین و قدرتمندترین نرم افزاری است که مورد استفاده طراحان سایت، مالتی مدیا و انیمیشن قرار می گیرد. این نرم افزار قدرت بالایی را در ایجاد متحرک سازی دو بعدی در اختیار کاربر و طراح قرار می دهد. فلش مانند نرم افزار ایلوستریتور نرم افزاری است که بر پایه وکتور طراحی شده است، به این معنی که تمام اشکال و اشیای ایجاد شده در آن وکتور بوده و در نتیجه اشیای رسم شده در آن علاوه بر کیفیت بالا و سادگی در ویرایش، از حجم پایینی برخوردار می باشند. از این رو، در سال های اخیر استفاده از فلش در وب سایت ها و نرم افزارهای مالتی مدیا به دلیل جذابیت بصری افزایش چشمگیری یافته است

این نرم افزار که از مجموعه نرم افزارهای شرکتMacromedia می باشد، برای پویا نمایی صفحات وب استفاده می‌گردد . البته در گذشته به جای فایلهای Flash از فایلهای Gif Animation استفاده می شده است

ازدیگر محصولات شرکت Macromedia ،می توان از برنامه های : Director, Freehand و Dream weaver نام برد

این نرم افزار که به صورت کاملا حرفه ای و User Friendly طراحی شده ، قابلیت هرگونه انیمیشن سازی را دارا بوده و چون با خاصیت برداری (Vector) طراحی شده ، دارای کیفیت بسیار بالای تصاویر است . همچنین به علت حجم بسیار کم فایل ، در طراحی صفحات وب به راحتی قابل استفاده است

تلاش همه دست اندر کاران سایت Ostadonline بر این است که رضایت خاطر شما کاربران گرامی را فراهم آوریم . در این دوره نیز سعی شده که تا حد امکان آموزشی آسان و قابل استفاده برای شما عزیزان فراهم گردد
برای مطالعه ی این دوره ی آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشند

ضمنا سیستم شما باید دارای مشخصات سخت افزاری ذیل باشد

- حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم

-16 مگابایت Ram

- حدود 600 مگا بایت فضای آزاد

- کارت گرافیکی 64 گیگا بایت

تاریخچه انیمیشن

موضوع انیمیشن از دیرباز مطرح بوده است. فکر ساخت انیمیشن از زمانی مطرح شد که در زمان های گذشته کسانی که به ساخت فیلم های سینمایی و تلوزیونی مشغول بودند به فکر افتادند که چرا فقط از جهان پیرامون خود فیلم تهیه کنند؟ چرا جهان گسترده و بی نهایتِ، ذهن وتصورات خود را به نمایش نکشند؟ به همین علت آنان به این فکر افتادند تا با در کنار هم گذاشتن نقاشی های متعدد، تصاویر متحرک بسازند که این نحوهى ساخت فیلم را ” انیمیشن ” نامیدند. به مرور زمان این انیمیشن ها از کوتاهی و خشک بودن حرکات ومحیط در آمد. شرکت های بزرگ و سرمایه داران بسیاری در مورد انیمیشن تلاش کردند و حاصل تلاش آنها بی نتیجه نبود زیرا سود زیادی عایدشان شد

به مرور زمان انیمیشن های 2 بعدی وارد کامپیوتر شد و بر زیبایی و جذابیت خود افزود، مثلا ً انیمیشن های ساخته شده از کیفیت رنگ بالاتری نسبت به انیمیشن های قبلی داشت و بسیاری از قابلیتهای دیگری نیز داشت. بعد از آن انیمیشن های کامپیوتری 3 بعدی (D 3 ) وارد بازار شدکلمه ی  (D 3 )  مخفف عبارت 3dimension می باشد که به معنای 3بعدی می باشد). ولی کسی زیاد به سراغ آنها نمی رفت زیرا یادگیری آنها سخت بود و کمتر کسی بود که برای انیمیشن سرمایه گزاری می کرد. البته کسانی هم به سراغ آنها رفتند و انیمیشن های کوتاهی ساختند، ولی کسی آن انیمیشن ها را جدی نگرفت

اما این بی توجهی ها بعد از ساخت اولین انیمیشن بلند و زیبا با نام” داستان اسباب بازیهای 1 ” (Toy Story 1) به پایان رسید. بعد از ساخت این انیمیشن شرکت های بزرگ انیمیشن سازی 2 بعدی همچون والت دیزنی با آن مخالفت کردند، ولی دیدند که مخالفت آنها فایده ای ندارد و چون بسیاری از مردم جذب انیمیشن های 3 بعدی شده اند. به همین علت شرکت والت دیزنی ودیگر شرکت های مخالف کم کم به طرف انیمیشن های 3 بعدی کامپیوتری کشیده شدند

شرکت والت دیزنی چون نمی خواست این کار به یک باره انجام شود، دست به کاری ابتکاری زد و روشی نوین را پدید آورد که این روش ساخت انیمیشن بسیار موثر بوده وهست. این روش این گونه بود که این شرکت به جای این که انیمیشن های 3 بعدی بسازد، به گونه ای هنرمندانه انیمیشن های 3بعدی را با انیمیشن های 2 بعدی تلفیق می‌کرد و محصولی زیبا را ارائه میداد که بعدها شرکت های دیگر از این کار الگو گرفتند

بعد از مدتی شرکت والت دیزنی انیمیشن های زیبای 3 بعدی کامل را به بازار عرضه کرد و در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ انیمیشن سازی 3بعدی در جهان به حساب می آید. در حال حاضر انیمیشن های 3 بعدی و انیمیشن های تلفیقی طرفداران بسیاری پیدا کره است که شاید شما هم یکی از طرفداران این گونه انیمیشن ها باشید

مایکل کراندول پدر انیمیشن های دو بعدی و والت دیزنی با نفوذ ترین استودیو در جهان

انیمیشن بایستی که به عنوان یک هنر باشد،اما به عنوان تجارت پا به عرصهى وجود نهاد. ودر این راه مایکل کراندول به عنوان پدر انیمنشن کاغذی صنعت انیمیشن را درست کرد. از سال 1911 تا 1921 مایکل کراندول انیمیشن را با حقه های دوربینی ساده طوری پرورش داد که انیمیشن 20 سال جلو افتاد. مایکل کراندول انیمیشن هایش را به تنهایی می ساخت و برای بعضی از انیمیشن ها که فقط 5 دقیقه بودند یک سال وقت می گذاشت. اما جهان سینما نمی توانست برای محدودیت انیمیشن صبر کند و به همین علت استودیوهای پیشرفته ای به وجود آمد. حتی قبل از مایکل کراندول هم هنر انیمیشن به جهان نشان داده شد، ولی برای اولین بار انیمیشن دایناسورها در سال 1914 به عنوان اولین انیمیشن استودیویی پخش شد و در طی 5 سال بعد شرکت های انیمیشن سازی در نیویورک متولد شدند. موفق ترین و تاثیر گذارترین استودیوهای اولیه استودیوی جان بری بود. این استودیو انیمیشن های قسمتی می ساخت که ساخت آنها بسیار سخت طاقت فرسا و وقت گیر بود. این استودیو در سبک انیمیشن سازی اختراعاتی به وجود آورد اما در نهایت در سال 1932 عمر این استودیو به پایان رسید. بعد از آن استودیوی پن سالیوان یکه تاز انیمیشن در آن سال ها بود و بعضی از کارمندان استودیوی جان بری در آن استودیو استخدام شدند و از نبوغ آنها استودیوی پن سالیوان میلیونها دلار به دست آورد. برای اولین بار یک استودیو انیمیشن را به عنوان یک هنر عرضه کرد

والت دیزنی با نفوذترن استودیو در جهان در هنر انیمیشن همچون تجارت پایدار است. این شرکت کار خود را با انیمیشنی در سال 1924 به عنوان میکی ماوس آغاز کرد.این استودیو با قدرتی که داشت بهترین تاثیر را بر این هنر گذاشت

انیمیشن چیست ؟

یک انیمیشن فلش تشکیل شده است از فریم های مجزایی که هر کدام با قالبی و اندکی تفاوت نسبت به هم می‌باشد. فریم های اصلی که به عنوان Key Frame شناخته می شوند در قسمت هایی از انیمیشن که تغییراتی رخ می‌دهد تعریف می شوند. هر فریم اصلی می تواند شامل تعدادی از سمبل ها و تصاویر گرافیکی باشد

در TimeLine یک خط قرمز وجود دارد که بیانگر وضعیت اجرای فیلم در هر لحظه می باشد. به این خط به اختصار Head می گویند. وقتی شما Head را روی TimeLine حرکت می دهید یا فیلمتان را به نمایش درمی آورید محتویات هر فریم به وسیله شکلی که بر روی صحنه دیده می شود منعکس می گردد و وقتی فیلم با سرعت کافی پخش می شودخطای بصری حرکتی رخ می دهد. در هر فیلم فلش می توان تعیین کرد که در واحد زمان چه تعداد فریم وجود داشته باشد. هرچه تعداد فریم ها بالاتر باشد حرکت در فیلم طبیعی تر و زنده تر به نظر می رسد. برای تعریف تعداد فریم ها در ثانیه ( که بیانگر سرعت اجرای یک فیلم است ) از واحد Frame Per Second ) FPS   ) استفاده می شود

عناصر کلیدی در TimeLine به سه نوع تقسیم میشوند

1 فریم های اصلی ( Key Frame ) : قاب هایی هستند که محتوای فیلم ، نظیر متن و تصاویر در آن درج می کنند. ( کلید F6 )

2. فریم های ایستا ( Static Frame ) : به قاب هایی که از خود محتوایی ندارند و نمایش محتویات فریم اصلی قبل را می دهند گفته می شود. ( کلید F5  )

3 فریم های خالی ( Blank Frame ) : قاب هایی هستند که هیچ چیز نشان نمی دهند و در طول فیلم خالی هستند. ( کلید F7 )

مابین سازی Motion Tween

شما می توانید در فیلم خود عمل مابین سازی یا MotionTween داشته باشید. شما با استفاده از این قابلیت در فیلم خود به ایجاد حرکت های واقعی بپردازید. برای این کار می توانید به منوی Insert رفته و گزینه Create Motion Tween را انتخاب کنید یا به منوی Properties بروید و در قسمتی که که یک لیست باز شونده با عنوان Tweening وجود دارد کلیک کنید. توجه داشته باشید که بین فریم های مورد نظر باید کلیک کنید تا این لیست فعال باشد. یعنی برای ایجاد یک Motion Tween باید دو فریم اصلی داشته باشید. که در آن دو فریم (شی داخل فریم ها ) یک سمبل باشد. با این کار علامت مابین سازی که یک پیکان باشد در بین دو فریم اصلی شما ایجاد می شود

Motion Guide یا راهنما

شما می توانید برای فایل خود یک راهنما ( Motion Guide ) استفاده کنید که کاربر در Motion Guide می تواند یک خط نامرئی داشته باشد که می تواند با آن مسیر حرکت فریم های اصلی را تعریف کند. برای این منظور شما می توانید به منوی Insert بروید و گزینه Motion Guide را انتخاب نمایید. شما با این کار می بینید که یک لایه با نام Guide بوجود می آید. شما می توانید که در این لایه یک خط راهنما رسم کنید. توجه کنید که در فریم اول باید شکل شما در اول خط رسم شده باشد و در فریم آخر نیز شکل شما باید به انتهای خط راهنما قرار داده شود تا حرکت را بتوانید مشاهده کنید.در ضمن شکل شما باید یک سمبل باشد

Shape Tween

عملی دیگری که به آن آشنا می شوید مابین سازی یا Shape Tween است این عمل برای تبدیل تدریجی یک شکل به شکل دیگر استفاده می شود. برخلاف مابین سازی حرکت و خطوط راهنما شما نمی توانید از نمادها در مابین سازی اشکال استفاده کنید. در عوض می توانید دو ترسیم را در فریم های اصلی مختلف ایجاد کنید و به مابین سازی شکل را برای تبدیل به شکل دیگر اعمال نمایید. شما با ساخت فریم های اصلی باید در میان آن ها کلیک کنید و در قسمت Tweening در منوی Properties گزینه Shape را انتخاب کنید. یکی از نکات قابل ذکر در مابین سازی اشکال این است که اشکال به گروه تبدیل شده را نمی توانید مورد استفاده قرار داد

 

کار با اصوات

فیلم های فلش می توانند از فایل های صوتی با قاب های Wave ، AlFF و MP3 استفاده کنند. شما باید برای وارد کردن فایل های صوتی از گزینه Import در منوی File استفاده کنید. پس از Import فایل صوتی شما در کتابخانه ظاهر می شود

فلش دارای یک کتابخانه اصوات اختصاصی می باشد که قبلا درباره آن توضیحات داده شده است

اعمال کردن فایل های صوتی به قاب های فیلم کمی پیچیده تر از اعمال صدای کوتاه به یک قاب می باشد. با قرار دادن فایل صوتی در یک فریم اصلی می توانید آن را به فیلم نسبت دهید. اگر بخواهید زمان پخش یک فایل صوتی را طولانی تر کنید می توانید آن را در حلقه تکرار قرار دهید تا به طور خودکار ، تکرار شود. برای تکرار یک فایل صوتی باید آن را در TimeLine انتخاب کنید. و سپس به منوی properties بروید و در قسمت Loops یک عدد بزرگتر از یک را وارد کنید. فلش به شما امکان می دهد که حجم صدای هر مجرای صوتی را تنظیم کنید. از این نه تنها می توانید بر فایل های صوتی موجود در فیلم نظارت داشته باید که ارتباط بین دو بلندگو را در سیستم صوتی نیز می توانید هماهنگ کنید. برای همزمان کردن فایل های صوتی با قاب های فیلم ، باید از لیست بازشونده Sync واقع در Properties استفاده کنید

طراحی صفحات وب

شما برای مشاهده فیلم های فلش که پسوند SWF دارند به خود نرم افزار فلش نیازی ندارید بلکه لازم است نرم افزار Flash Player را در اختیار داشته باشید. برنامه ذکر شده با مرورگرهای وب مانند Internet Explorer یا Net Scape کار می کند تا شما بتوانید فیلم های خود را در صفحات وب مشاهده کنید

در ابتدا شما باید ذخیره کردن یک فیلم فلش را به عنوان یک فایل قابل اجرا توسط Flash Player یاد بگیرید. برای ذخیره فیلم به عنوان فایل Flash Player دو راه وجود دارد

انتشار ( Publish )
2. صادر نمودن فایل ( Export )
هر دو روش فوق فایلی با پسوند SWF ایجاد می کند که می توانند در Flash Player باز شود. یکی از روش های ایجاد یک فایل فلش استفاده از Publish در منوی File می باشد. این گزینه امکان تغییر نام فایل و یا انتخاب یک پوشه را نمی دهد و به طور خودکار از همان پوشه و نام فایل فیلم ذخیره شده استفاده می‌کند(البته شما میتوانید در این قسمت نام را تغییر دهید ولی به صورت پشفرض از نام فایل استفاده می‌کند ). راه دیگر ساخت فایل اجرائی استفاده از گزینهExport در منوی File است. توجه داشته باشید پنجره Export Movie برای شما باز می شود گزینه Flash Player ( *.SWF ) انتخاب شده است. شما با استفاده از لیست بازشونده Save as Type می توانید پسوندهای مخلتف را انتخاب کنید. یکی از رایج ترین روش های توزیع فیلم های فلش ، از طریق صفحات وب است. یعنی شما می توانید فایل فلش را به صفحات وب اضافه کنید. همچنین این امکان وجود دارد که فیلم فلش را به سایر صفحات یک سایت پیوند دهید و برای کامپیوترهایی که مرورگرهای آن ها فایل SWF را پشتیبانی می کند و یا دارای برنامه Flash Player هستند اجرا کنید

قالبهای مختلف انیمیشن

1-    انیمیشن دو بعدی

2-    انیمیشن سه بعدی ( اجسام یا عروسکها و..)

3-    تکنیک های تلفیقی ( زنده انیمیشن و ;.)

4-    انیمیشن کامپیوتری

خصوصیات نرم افزار ویرایش فلش

فرمت SWF را به FLA تبدیل کنید
SWF را به پروژه FLEX تبدیل کرده و فایل پروژه های MXML و غیره را استخراج کنید
فایل EXE ساخته شده با FLASH را به فایل FLA تبدیل کنید
از 6, Flash MX 2004 (7.0), Flash 8, Flash CS3 (9.0) و Flash CS4 (10.0) پشتیبانی میکند
با ActionScript 2.0 و ActionScript 3.0 سازگاری دارد
SWF را به FLA و FLEX تبدیل کرده و تمامی فایلهای منبع را استخراج کنید
فایل های منبع را به صورت SWF یا FLA استخراج کنید
تقریبا تمامی اجزای Flash را میتوان استخراج کرد. مانند: شکلها، شکلهای MORPH، تصاویر، صداها، ویدئوها، فریم ها، فونت ها، متن ها، دکمه ها، اکشن اسکریپت و غیره
اکشن اسکریپت را به صورت AS، BIN و یا HTML استخراج کنید
فایلهای ویدئویی FLA از یک فیلم FLASH استخراج کنید
دارای محیط کاره چند زبانه شامل: انگلیسی، فرانسه، آلمانی و چینی باستان
با استفاده از SWF Catcher فیلم های SWF آنلاین را با IE و یا FireFox دانلود فلش کنید
فایل های منبع SWF را در فرمت های مختلف ذخیره کنید
از تمامی اجرای FLASH پشتیبانی میکند
دارای محیط کار دوستانه (مانند آفیس 2007)
قبل از تبدیل فایل آن را در پنجره پیش نمایش اجرا کرده و منابع آن را نگاه کنید
فایل های FLASH خود را از محیط برنامه های فلش وارد کنید
با پلیر موجود در این برنامه فایل خود را در سیستم خود و یا تحت شبکه اجرا کنید
تصاویر فوری را وارد فایل یا کلیب برد برای نمایش در پنجره پیش نمایش کنید
از پانل کنترل برای کنترل پیش نمایش استفاده کنید: جلو دادن، عقب کشیدن، اجرا، نگه داشتن، و زوم
خصوصیات هر جز را مشاهده کنید
اکشن اسکریپت را در پانل Resources نگاه کنید
در زمان تبدیل اکشن اسکریپت 3 از نشان دادن ساختار کلاسی AS مانند FOLDER-TREE بر اساس مسیر در بسته بهره ببرید
کش IE را اسکن کرده و لیستی از فایل های FLASH دیده شده تهیه کنید

فرمت فایل های ورودی سازگار

فایل SWF ساخته شده با Flash را به FLA تبدیل کنید
فایل EXE ساخته شده با Flash را به FLA تبدیل کنید
فایل SWF ساخته شده با FLEX را به FLA یا فایل پروژه FLEX تبدیل کنید

فرمت فایل های خروجی

اکشن اسکریپت: AS، BIN و یا HTML
صدا: SWF, FLA, MP3, WAV
تصویر: SWF, FLA, JPEG, BMP, PNG
ویدئو: SWF, FLA, FLV
شکلها: SF, FLA, GLS و غیره

·         شیوه های مختلف ساخت انیمیشن:

1- انیمیشن روی طلق (Cell Animation):روشی است که در آن طراحیها روی طلق اجرا و رنگ آمیزی شده و سپس روی زمینه یا ” بک گراند” قرار می گیرند و معمولا دو فریم از هر تصویر فیلمبرداری می شود. تعداد فریم های برای هر تصویر متناسب با موضوع و نوع حرکت ، قابل تغییر است . برای مثال از فیلم های والت دیزنی (آدم برفی) را می توان نام برد

2- انیمیشن روی کاغذ (Paper Animation)

در این روش به دلیل عدم استفاده از طلق ، زمینه ها ساده تر انتخاب شده و تمامی اجزای صحنه برای هر نقاشی مجددا کشیده می شود. از ویژگیهای مهم این روش یکی مواج بودن تصاویر و دیگر ، سادگی پس زمینه است. ابزاری که در این روش به کار می رود ، می تواند مدادهای مختلف ، راپید ، قلم فرانسه، پاستل، آبرنگ، رنگ روغن و یا هر وسیله تازه دیگری باشد . مثال: فیلم تداعی ساخته نورالدین زرین کلک

3- انیمیشن بدون دوربین (Animation Without Camera)

یکی از ساده ترین و ارزان ترین راههای ساخت فیلم انیمیشن ، شاید همین روش باشد. زیرا می توان با استفاده از نوار فیلم خام یا نور خورده، بدون استفاده از دوربین و مراحل لابراتوری، فیلم ساخت. اگر فیلم خام را ظاهر کنیم و یا فیلم های قدیمی و مستعمل را با مقداری آب ژاول شستشو دهیم ، نوار شفا فی به دست می آید که می توانیم با ابزار مختلفی مثل مداد چرب، مرکب، رنگ روغن و یا وسایل دیگری ، روی هرفریم آن پی درپی طراحی کنیم که حاصل آن ، فیلم انیمیشن است، همچنین با ایجاد خراش روی فیلم می توان انیمیشن های خالص، زیبا و موثری را خلق کرد. برای اجرای این روش از فیلم 16 میلیمتری می توان استفاده کرد ، ولی بهتراست برای تسهیل کار و گرفتن نتیجه بهتر از کادرهای بزرگتری مثل 35 میلیمتری و یا حتی 70 میلیمتری استفاده شود.بهترین نمونه روش خراش روی فیلم، کار خانم “کارولین لیف” ( آنسی 91( “Annecy91″ را به خود اختصاص داد. همچنین می توان ” مک لارن”(Mc Laran) را که سالهای بسیاری از عمرش را صرف تجربه این روش نمود و دستاوردهای با ارزشی را خلق کرد، به عنوان ابداع کننده و توسعه دهنده این روش دانست

4- کات اوت یا انیمیشن با بریده مقوا (Cut Out):پرسوناژ با بریده مقوا ساخته و مفصل گذاری می شود و گاه به صورت کولاژ (Collage) یعنی با بریده مواد دیگری مانند پارچه، نخهای مختلف، کاموا، کاغذهای گوناگون روزنامه و یا عکس شکل می گیرد و زیر دوربین، کادر به کادر حرکت داده و فیلمبرداری می شود. لی لی حوضک ساخته وجیه الله فرد مقدم، ازنمونه های خوب این روش به شمار می رود. این تکنیک به صورت کات اوت سایه ای (Silhouette Animation) نیز اجرا می شود، با این ترتیب که اشکال لازم را از مقوای سیاه می سازند و از پشت به آن نور می تابانند. در این صورت بیننده می تواند تصویر را به صورت سایه هایبسیار مشخص که حرکتت می کنند، ببیند

5- انیمیشن سه بعدی Three ِDimensional Animation یا  (D 3 )

این تکنیک با فیلمبرداری تک فریم از پرسوناژهای عروسکی یا هر پرسوناژ سه بعدی دیگر اجرا می شود. ِیعنی از هرحرکت عروسکهایی که مفصلهای فرم پذیری دارند ، یک یا دو فریم فیلم گرفته می شود. این تکنیک گاهی نیز با احجام و اشیایی مانند میخ و چکش، چراغ مطالعه، مهره های شطرنج و یا هر شی سه بعدی دیگری اجرا می شود. ” کلیمیشن” (Claymation) نیز کار سه بعدی دیگری است. در گذشته پرسوناژها و برخی از عناصر پس زمینه با گل ساخته و سپس حرکت داده می شدند. ولی امروزه با استفاده از خمیر مجمسه سازی و موم یا مواد مشابه دیگری ساخته و حرکت داده می شوند

6- انیمیشن با عکس ( Photo Animation):ازسوژه در حال حرکت، عکسهای پی در پی گرفته می شود و با انتخابی از آنها و تغییرات دیگر، دور عکسها بریده شده و سپس روی پس زمینه، که ممکن است عکس یا نقاشی باشد، قرار می گیرند و فیلمبرداری می شوند. گاه ممکن است به جای عکس، از فتوکپی استفاده شود. این شیوه نیز به علت تغییراتی که در عکس به وجود می آید ، جذابیتی ویژه پیدا می کند، که می توان با استفاده از مداد رنگی یا پاستل جلوه های گرافیکی ویژه ای را خلق نمود، همچنین از فتوکپی رنگی هم می توان استفاده کرد

7- پیکسیلیشن ( جن نمایی و یا زنده نمایی) (Pixilation)

در این روش ، پرسوناژ زنده، بازیگر نقش اصلی است و مقاطعی از حرکت پرسوناژ انتخاب شده و چند کادر فیلمبرداری می شود. حاصل، حرکت منقطع بازیگر است که با سرعتهای متفاوت و متناسب موضوع فیلم ، حالتی تازه و بدیع را ا لقا می کند. به عنوان نمونه می توان فیلم سیاه و سفید، ساخته سهراب شهید ثالث را نام برد

8- پین اسکرین ( تخته سنجاق (Pin Screen)

برای اجرای این تکنیک، هزاران سوزن در یک صفحه جاسازی شده و با تغییر ارتفاع این سوزنها و نیز نور پردازی از یک زاویه بخصوص، تصاویری به وجود می آید که حاصل انعکاس نور بر مقطع سوزنها می باشد. در این روش انیماتورها در پشت و جلو صفحه عمودی (pin Screen) قرار می گیرند و سوزنها را به حرکت در می آورند. برای مثال می توان به فیلم زیبایی ناب، کار مشترک الکساندر الکسیف(Alexander Alexeieff) و کلر پارکر (Claire Parker) ، که ابداع کننده این تکنیک بوده اند، اشاره نمود

9- انیمیشن زیر دوربین (Under Camera Animation)

در این روش یک صفحه شیشه ای را که از زیر نور پردازی شده، انتخاب می کنند ، و روی آن اجسام ریزی مثل ماسه، خرده های چوب، خرده های چای، منجوق و یا مواد ریز دیگری ریخته و به آن شکل می دهند. سپس با تغییر تدریجی و مرحله ای تصاویر و فیلمبرداری فریم به فریم از آنها فیلم انیمیشن می سازند. ویژگی این روش در این است که اکثر کارهای طراحی یا نقاشی، زیر دوربین و به هنگام فیلمبرداری تک فریم انجام می شود و چون تغییرات فی البداهه هستند، تصاویر زیبایی تشکیل می دهند که حس بیشتری را از فضای فیلم به بیننده منتقل می سازند. مثل فیلم، خیابان (Street) ساخته کارولین لیف (Carolin Leaf)

10- روتوسکپی (Rotoscopy )

ابتدا فیلمی از پرسوناژهای زنده تهیه می شود، سپس با الگو قراردادن حرکت پرسوناژها در فیلم، طراحیهای جدید تهیه شده و فیلمبرداری می شوند که البته تکنیکی است که در خدمت بعضی از روشهای فوق می تواند قرار گیرد. استفاده از روش روتوسکپی را در غالب فیلم های به یاد ماندنی کمپانی والت دیزنی می توان دید

11- داینامیشن (Dinamation)

در این تروکاژ با استفاده از روش نمایش از پشت، صحنه های عروسکی، با طبیعت و تصاویر واقعی از موجودات زنده پیوند زده می شوند و دنیای خیالی با دنیای واقعی درهم می آمیزند. ابتدا هنرپیشه ها به کمک تخیل و دکوپاژ دقیقی که کارگردان بر مبنای سناریو در دست دارد ، با موجودات خیالی که وجود خارجی ندارند، حرف می زنند و یا به ایفای نقش می پردازند. مثلا با یک اسکلت فرضی هشت دست که به وسیله شمشیری می جنگند. کلمه داینامیشن همواره نام ری هاری هاوزن (Ray Harry Hausen) را تداعی می کند. وی فیلم های متعددی با این روش ساخته است که هفتمین سفر سندباد یکی از نمونه های خوب این روش است

12- انیمیشن کامپیوتری (Computer Animation )

در این روش طراحیهای بین دو کلید، ایجاد بافت، پرسپکتی، رنگ، زاویه دید، جهت گردش و سیکل های حرکتی به وسیله کامپیوتر انجام و کامل می شود، با این ترتیب که اطلاعات لازم به کامپیوتر داده، و حرکات مورد نظر برنامه ریزی می شود و بقیه کارها با کامپیوتر است

13- دیاگرام انیمیشن (Diagram Animation)

در این روش از همه امکانات انیمیشن استفاده نمی شود، بلکه فقط از شکلهای ساده، خطوط و یا فلش ها برای نشان دادن بعضی از موضوعات بسیار ساده استفاده می شودکه غالبا کاربرد آموزشی دارند

تبدیل فیلم های فلش به فرمتهای تصویر

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اندازه ومکانيابي چند هدفه منابع توليد پراکنده و خازنهاي موازي بهصورت همزمان در سيستمهاي توزيع با استفاده از الگوريتم MOPSO تحت pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اندازه ومکانيابي چند هدفه منابع توليد پراکنده و خازنهاي موازي بهصورت همزمان در سيستمهاي توزيع با استفاده از الگوريتم MOPSO تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله اندازه ومکانيابي چند هدفه منابع توليد پراکنده و خازنهاي موازي بهصورت همزمان در سيستمهاي توزيع با استفاده از الگوريتم MOPSO تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اندازه ومکانيابي چند هدفه منابع توليد پراکنده و خازنهاي موازي بهصورت همزمان در سيستمهاي توزيع با استفاده از الگوريتم MOPSO تحت pdf :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس بین المللی علوم مهندسی، هنر و حقوق
تعداد صفحات: 16
نویسنده(ها):
علی بهداروند – گروه برق قدرت، پردیس علوم و تحقیقات زنجان، دانشگاه آزاداسلامی، زنجان، ایران گروه برق قدرت، واحد زنجان، دانشگاه آزاداسلامی، زنجان، ایران
سعید جلیل زاده – گروه برق، دانشکده مهندسی، دانشگاه زنجان، زنجان، ایران
صالح مبین – گروه برق، دانشکده مهندسی، دانشگاه زنجان، زنجان، ایران

چکیده:
امروزه افزایش تقاضا و بار سبب افت ولتاژ، افزایش تلفات و در نتیجه کاهش پایداری ولتاژ گرهها وعدم تعادل بار میشود. محل نصب و اندازه توان تولیدی منابع تولیدپراکنده تأثیر مهمی در بهبود ویژگیهای این منابع در سیستم توزیع دارد. استفاده از یک عنصر دیگر مانند خازنهای موازی باعث میشود تا افت ولتاژ و تلفات ناشی از ابعاد بزرگ یک سیستم توزیع جبران شود. جایابی بهینه همزمان منابع تولیدپراکنده و خازن، نتایج متفاوتی نسبت به جاگذاری هر کدام از آنها بهتنهاییدارد. طرح مسئله به اینصورت است که هماهنگی در محل نصب و اندازه منابع تولید پراکنده و خازن بهگونهای باشد که به اهدافی چون کاهش تلفات، بهبود پروفیل ولتاژ و متعادلسازی جریان سکشنها برسیم. الگوریتمMOPSO برای حل مسائل چندهدفه ارائه شده است. در این روش میتوان پارامترهارا بهعنوان توابع هدف چندگانه در نظر گرفته و همزمان تمامی آنها را در مقدار بهینه بهدست آورد. به این ترتیب بهجای دستیابی به یک نقطه بهینه، به یک دسته نقاط بهینه بهعنوان جبههی پارتو رسید. نتایج بهدست آمده از روش پیشنهادی بیان کننده کارایی و سرعت بالا و عملکرد عالی روش الگوریتم MOPSO برای حل مسئلهی چندهدفه میباشد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بلنديهاي نا آشنا؛درنگي در باب آينده بلندمرتبه سازي در کلانشهر مشهد تحت pdf دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بلنديهاي نا آشنا؛درنگي در باب آينده بلندمرتبه سازي در کلانشهر مشهد تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بلنديهاي نا آشنا؛درنگي در باب آينده بلندمرتبه سازي در کلانشهر مشهد تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بلنديهاي نا آشنا؛درنگي در باب آينده بلندمرتبه سازي در کلانشهر مشهد تحت pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنگره بین المللی افق های جدید در معماری و شهرسازی
تعداد صفحات: 15
نویسنده(ها):
حسن رضائی – هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
بهاره ایل بیگی – دانش آموخته کارشناسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد،

چکیده:
زمانه به قدری تغییرکرده است که ده سال پیش تصور آن مشکل بود. سرعت انتقال اطلاعات و دستیابی به کلیه پدیده های دانش و علوم انسانی و امکان حضور بی وقفه در شبکه های مجازی جهانی، دگرگونی های اساسی در برداشت انسان از محیطش ایجاد کرده است. حال که در این ناکجاآباد (Dystopia) وارد کثیری از مسائل دنیای امروز شدیم. با خزش در ارکان کلانشهر امروزیمان، نرم نرمک نیاز رسیدن به اصولی که ما را به سوی آرمانشهر (Utopia) مان رهنمون سازد، بیشتر درک می شود. امروزه توسعه شهر به صورت عمودی در پاسخ به افزایش نیاز شهر به ساخت و ساز به عنوان یک راهبرد مدرن و نمادین در شهرهای معاصردیده می شود. می دانیم که همراه با توسعه شهر مصرف انرژی و آسیب انسان به محیط نیز افزایش می یابد، لذا در شرایط دوران معاصر لزوم طراحی وساخت همسو با اقلیم و محیط و بهره گیری از تکنولوژی های طبیعت دوست مطرح می باشد و از سوی دیگر حفظ هویت در دنیای امروزی که دنیای گفتگوی تمدن ها و رقابت فرهنگ ها دردنیای مجازی است، روی دیگر ساخت و ساز است و بدیهی که در این میدان تنها مجوز باقی ماندن، با ارزش بودن است. شهر مشهد در دهه اخیر و همزمان با تجربه کلانشهر شدن با رشد ساختمان های چندعملکردی بلند مرتبه مواجه است. آنچنان پرسرعت این تحولات اتفاق افتاد که فرصت الگو پردازی و الگو سازی را از دست داد و بیشتر در محدوده مدگرائی و تقلید حرکت نمود. لذا در این مقاله سعی شده است تا بانگاهی آمیخته به شاخص های مؤثر بر بلندمرتبه سازی در مقیاس معماری و شهر در لایه های عملکرد، فرم و معنی، سه ساختمان بعنوان نمونه در مشهد از این بعد بررسی شود و شاخص های موافق، قابل اصلاح و ناموافق را برای تخمین مدلی برای آینده ارائه گردد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 25 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله آسيب شناسي قانون مجازات اسلامي مصوب 1392 کتاب قصاص ماده306 تحت pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آسيب شناسي قانون مجازات اسلامي مصوب 1392 کتاب قصاص ماده306 تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله آسيب شناسي قانون مجازات اسلامي مصوب 1392 کتاب قصاص ماده306 تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آسيب شناسي قانون مجازات اسلامي مصوب 1392 کتاب قصاص ماده306 تحت pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش منطقه ای آسیب شناسی قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 (کتاب قصاص)
تعداد صفحات: 16
نویسنده(ها):
شهروز شهرویی – کارشناس ارشد تاریخ مطالعات خلیج فارس ، فقه و اصول ، علوم سیاسی ، حقوق جزا و جرم شناسی
علی زارع مهرجردی – دکتری حقوق جزا و جرمشناسی ،هیات علمی دانشگاه آزاد واحد میبد
عبدالرسول دهقانی فیروزآبادی – کارشناس ارشدحقوق جزا و جرمشناسی ،هیات علمی دانشگاه آزاد واحد میبد

چکیده:
یکی از انواع مجازاتها در اسلام و فقه شیعه و بالتبع در قانون مجازات اسلامی ایران بحث قصاص است یعنی آسیبی مثل جنایت واردشده بر مجنی علیه ، بر جانی باید وارد شود اگرجنایت منجربه سلب حیات بوده ، قصاص نفس واگر منجر به نقص عضوشده ،قصاص عضو جاری می گردد . و در مورد جنایت بر جنین ، قانون سابقا در صورت حلول روح مجازات سقط جنین را قصاص می دانست اما در قانون مجازات مصوب 3132 مجازات آن را تعزیر و دیه می داند مگر آنکه ضربه تعمدی بوده وبا قصد و بعد از زنده متولد شدن جنین آن ضربه منجر به مرگ نوزاد گردد که در این صورت مجازات آن قصاص است


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تعيين مدل رياضي رابطه ضريب هدايت حرارتي و چگالي در عايق هاي حرارتي ساختمان (پشم شيشه، پشم سنگ و پشم سرباره) تحت pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعيين مدل رياضي رابطه ضريب هدايت حرارتي و چگالي در عايق هاي حرارتي ساختمان (پشم شيشه، پشم سنگ و پشم سرباره) تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تعيين مدل رياضي رابطه ضريب هدايت حرارتي و چگالي در عايق هاي حرارتي ساختمان (پشم شيشه، پشم سنگ و پشم سرباره) تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعيين مدل رياضي رابطه ضريب هدايت حرارتي و چگالي در عايق هاي حرارتي ساختمان (پشم شيشه، پشم سنگ و پشم سرباره) تحت pdf :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
مصطفی سعیدی – کارشناس ارشد مهندسی نساجی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
سعید نادری – کارشناس ارشد مهندسی نساجی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
امین صفری – کارشناس صنعتی و معدنی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران

چکیده:
عایق حرارتی شامل جامداتی به شکل الیاف، دانه ها یا سلولهایی است که حاوی حفره ها و بسته های پرشده با هوا یا گاز است، به طوریکه عبور حرارت را به تاخیر میاندازد. حرارت انتقال یافته از یک سو به سوی دیگر عایق، مجموع حرارت منتقل شده توسط هدایت گاز در فضاهای خالی، هدایت از داخل جامدات و به وسیله تابش و یک سطح به سطح دیگر است. جریان حرارت کل از یک سطح به سطح دیگر عایق جرمی، مجموع جریان حرارت هدایت، همرفت و تابش است. این روشهای انتقال حرارت ممکن است به وضع پیچیدهای ترکیب شوند تا ضریب هدایت حرارتی کل را به دست دهند. میزان واقعی میزان هدایت حرارت توسط عایق به دمای متوسط، نوع عایق الیافی، جهت یافتگی الیاف، اندازه آزمونه و سایر عوامل بستگی دارد. در این مقاله، تلاش شده است تا سه مدل ریاضی برای بررسی رابطه ضریب هدایت حرارتی () و چگالی () عایق الیاف با در نظر گرفتن پارامترهای اتلاف حرارت در عایقهای الیافی ارائه گردد. برای اعتبار سنجی مدلهای به دست آمده، نتایج آن با نتایج آزمایشگاهی سنجیده و مورد بحث، بررسی و تحلیل قرار گرفته است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مقايسه ميزان تمايل به مصرف کالاهاي داخلي در تهران با ساير مناطق جهان و بررسي پيامد هاي آن بر ارزيابي و ترجيح محصولات تحت pdf دارای 37 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقايسه ميزان تمايل به مصرف کالاهاي داخلي در تهران با ساير مناطق جهان و بررسي پيامد هاي آن بر ارزيابي و ترجيح محصولات تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مقايسه ميزان تمايل به مصرف کالاهاي داخلي در تهران با ساير مناطق جهان و بررسي پيامد هاي آن بر ارزيابي و ترجيح محصولات تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقايسه ميزان تمايل به مصرف کالاهاي داخلي در تهران با ساير مناطق جهان و بررسي پيامد هاي آن بر ارزيابي و ترجيح محصولات تحت pdf :

مقاله مقايسه ميزان تمايل به مصرف کالاهاي داخلي در تهران با ساير مناطق جهان و بررسي پيامد هاي آن بر ارزيابي و ترجيح محصولات تحت pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1388 در پژوهش های مدیریت در ایران (مدرس علوم انسانی) از صفحه 103 تا 139 منتشر شده است.
نام: مقایسه میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی در تهران با سایر مناطق جهان و بررسی پیامد های آن بر ارزیابی و ترجیح محصولات
این مقاله دارای 37 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تمایل به مصرف کالاهای داخلی
مقاله مقیاس سنجش تمایل به مصرف کالاهای داخلی
مقاله ارزیابی محصول
مقاله ترجیح محصول
مقاله تشابه مواضع

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: حقیقی محمد
جناب آقای / سرکار خانم: حسین زاده ماشااله

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
علی رغم تاکید زیاد به مصرف محصولات داخلی و تشویق مصرف کنندگان به این موضوع، تاکنون تحقیق علمی منسجمی که میزان گرایش مصرف کنندگان به محصولات داخلی و پیامد های آن را بررسی کند و نتایج آن معیاری برای مقایسه با نتایج تحقیقات انجام گرفته در سایر کشور ها باشد، انجام نشده است. از این رو در تحقیق حاضر ابتدا میزان تمایل مصرف محصولات داخلی را در نمونه ای شامل 400 مصرف کننده در تهران، به صورت کمی اندازه گیری کرده و مقدار آن را با سایر نقاط جهان (که تحقیقات مشابه در آن انجام شده است) مقایسه می شود. به این منظور برای سنجش میزان تمایل به مصرف کالاهای داخلی، یک مقیاس بین المللی به نام CETSCALE معرفی می شود، سپس تاثیر این تمایل بر ارزیابی طبقات مختلف کالاهای داخلی و خارجی، ترجیح محصولات داخلی و تمایل به خرید محصولات وارداتی از کشورهای دارای تشابه مواضع از نظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی مورد بررسی قرار می گیرد.
نتایج اولیه نشان دهنده آن است که مصرف کنندگان با ملی گرایی مصرفی زیاد (در مقایسه با مصرف کنندگان با ملی گرایی مصرفی کم) ارزیابی بهتری از محصولات داخلی دارند، اما بررسی دقیق تر نشان می دهد این مصرف کنندگان محصولات داخلی را مطلوب تر از محصولات خارجی ارزیابی نمی کنند. در پایان، این نتایج بحث و بررسی شده و پیشنهادهایی نیز ارایه گردیده است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 25 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شناخت و طراحي يک موتور خطي و اشاره به برخي کاربردها: تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناخت و طراحي يک موتور خطي و اشاره به برخي کاربردها: تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله شناخت و طراحي يک موتور خطي و اشاره به برخي کاربردها: تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناخت و طراحي يک موتور خطي و اشاره به برخي کاربردها: تحت pdf :

سال انتشار: 1380

محل انتشار: چهارمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: 8

نویسنده(ها):

رضا شجاعی گروه مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه آزاد نجف آباد
سعید جلالی –

چکیده:

در دو دهه اخیر با توجه به پیشرت کاربرد موتورهای الکتریکی موتورهای جدیدی وارد صنعت حمل و نقل و صنایع فلز شده اند که به آنها موتور خطی می گویند مزیت مهم این ماشین ها ایجاد حرکت خطی بدون استفاده از چرخ دنده نوار نقاله تسمه و امثال آنها و همچنین عدم وجود اصطکاک بین قسمتهای نیرو دهنده و نیروگیرنده درتجهیزات فوق می باشد دراین مقاله سعی خواهد شد تا ابتدا یک موتور خطی معرفی شود سپس به ذکر انواع آن پرداخته می شود در ادامه مدار معادلی برای شبیه سازی آن ذکر می شود و بهبررسی نیرو و راندمان می پردازیم و در نهایت چگونگی ساخت و برخی کاربردهای آن در صنعت ذکر خواهد شد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 25 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله قنات راهکاري براي مقابله با بحران آب در فارس تحت pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله قنات راهکاري براي مقابله با بحران آب در فارس تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله قنات راهکاري براي مقابله با بحران آب در فارس تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله قنات راهکاري براي مقابله با بحران آب در فارس تحت pdf :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: همایش ملی قنات

تعداد صفحات: 1

نویسنده(ها):

ستار رستگار – کارشناس مسئول قنوات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس
محمد هادی جرعه نوش – کارشناس ارشد مهندسی آب دانشگاه شیراز

چکیده:

آب مهمترین نهاده تولید کشاورزی بوده و هر نوع توسعه کلان و پایدار بدون توجه به این عنصر و درک اهمیت آن ممکن نیست. بروز بحران آب نیروهای محرکه و اثرات متقابل این نیورها در سطح جهانی از ضروریاتی است که باید مدنظر کارشناسان مسائل آب و خاک قرار گیر . بحرام آب به وضعیتی اطلاق می شود که مشکل دسترسی به آب وجود داشته باشد اگر خوش بینانه و با وضعیت خوب بارندگی کشور بررسی شود با وجه به سرانه فعلی مصرف آب شدید آب قرار دارد با توجه به محدود بودن منابع آبی کشور جهت نیل به اهداف خودکفایی، باید در راه شناخت کامل منابع آبی کشور اجرای طرح های توسعه منابع آب و بهبود روش های استفاده از منابع آب گام برداشت. قنات متداولترین سازه آبی سنتی جه بهره برداری از آبهای زیرزمینی نقش مهمی در عمران، آبادی و احیای مناطق خشک داشته است. بحران آب، کم آبی و توسعه به همراه بهره گیری از فنون قدیمی سبب آن می شود که در کنار سرمایه گذاری های کلان در بخش آب ، قنات نیز مورد توجه قرار گیرد. بهره برداری از منابع آب در حد امکان و حتی افزایش امکانات موجود به طرق مختلف صورت می گیرد که قنات یکی از راه های آن است قنات به عنوان گزینه ای پایدار و مطمئن جهت تامین آب، مطرح می گردد. در این راستا می توان به اثراتی چون مهار آب های سطحی، هدر روی اندک آب، برقرار کردن تعادل زیستی ، جلوگیری از شور شدن رااضی، توسعه منابع طبیعی و بهره وری صحیح از منابع آب زیرزمینی اشاره کرد. استان فارس از جمله استان هایی است که تعداد قابل توجهی قنات را بر پهنه خود پذیراست. متوسط بارندگی 320 میلیمتر در سال حکایت از اقلیم نیمه خشک این استان دارد. مقدار قابل توجهی از حجم منابع آب های زیرزمینی استان فارس از بیش از 1800 رشته قنات تامین می گردد. در این مطالعه وضعیت قنوات استان فارس و تامین آب به وسیله آن جهت تهیه آب کشاورزی در منطقه به عنوان یک راهکار مناسب در مقابله با بحران آب مورد بررسی قرار می گیرد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارتباط گردشگري ورزشي با توسعه اشتغال زايي، ايجاد درآمد و کاهش فقر و سرمايه گذاري در شهر تهران تحت pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط گردشگري ورزشي با توسعه اشتغال زايي، ايجاد درآمد و کاهش فقر و سرمايه گذاري در شهر تهران تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارتباط گردشگري ورزشي با توسعه اشتغال زايي، ايجاد درآمد و کاهش فقر و سرمايه گذاري در شهر تهران تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط گردشگري ورزشي با توسعه اشتغال زايي، ايجاد درآمد و کاهش فقر و سرمايه گذاري در شهر تهران تحت pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی توسعه صنعت گردشگری با تاکید بر پارک های ملی و تالاب ها با محوریت استان گلستان
تعداد صفحات: 16
نویسنده(ها):
ترانه کریمی – کارشناس ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
افشار هنرور – استادیار دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
فریده اشرف گنجویی – استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

چکیده:
هدف: این پژوهش با هدف تعیین رابطه بین گردشگری ورزشی و توسعه اشتغال زایی، ایجاد درآمد و کاهش فقر، سرمایه گذاری در شهر تهران انجام گردید. روش شناسی: پژوهش حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی است. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بود که براساس مقیاس لیکرت طراحی شد و روایی صوری و محتوایی و پایایی ان مورد تایید قرار گرفته بود. نمونه آماری پژوهش را 150 نفر از: کارشناسان بخش گردشگری سازمان میراث فرهنگی، مدیران و دست اندرکاران برگزاری رویدادهای ورزشی در فدراسیون های ورزشی، مدیران هتل ها و اماکن اقامتی، کارشناسان روابط بین الملل و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و گردشگران ورزشی شرکت کننده در رویدادهای ورزشی تهران بود. تجزیه و تحلیل اطلاعات در دو سطح آمار توصیفی و آمار استنباطی(روش تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی) و توسط نرم افزارهای SPSS و LISREL صورت گرفت. یافته ها: یافته های پژوهش نشانگر رابطه معنادار بین متغیر گردشگری ورزشی و توسعه اشتغال زایی، ایجاد درآمد و کاهش فقر، سرمایه گذاری می باشد. نتیجه گیری: نتایج نشان داد که از رویدادهای ورزشی برگزار شده در شهر تهران در جهت جلب گردشگر ورزشی، ایجاد شغل، توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی، ایجاد درآمد و ارتقاء سطح زندگی افراد جامعه بهره گیری شده است. همچنین ورود گردشگران ورزشی به شهر علاوه بر فواید کوتاه مدت و مستقیم بدنبال برگزاری رویداد ورزشی می تواند فواید بلند مدت و غیر مستقیمی برای شهر داشته باشد که با برنامه ریزی نه تنها رویدادهای ورزشی را می توان بعنوان عامل صرف هزینه های هنگفت دانست بلکه می تواند عامل سوددهی در ابعاد گوناگون توسعه باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله يک روش کنترلي جديد براي بازياب ديناميکي ولتاژ ( DVR ) به منظور جبران سازي کمبود و بيشبود ولتاژ تحت pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله يک روش کنترلي جديد براي بازياب ديناميکي ولتاژ ( DVR ) به منظور جبران سازي کمبود و بيشبود ولتاژ تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله يک روش کنترلي جديد براي بازياب ديناميکي ولتاژ ( DVR ) به منظور جبران سازي کمبود و بيشبود ولتاژ تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله يک روش کنترلي جديد براي بازياب ديناميکي ولتاژ ( DVR ) به منظور جبران سازي کمبود و بيشبود ولتاژ تحت pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی ایده های نو در مهندسی برق
تعداد صفحات: 6
نویسنده(ها):
عبداله محمدی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات کهگیلویه و بویراحمد
محسن گیتی زاده – هیئت علمی گروه مهندسی برق، دانشگاه صنعتی شیراز،
سیروس محمدی – هیئت علمی گروه مهندسی برق، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران،

چکیده:
در این مقاله به طراحی و آنالیز یک – DVR پرداخته ایم که جبرانسازی فروافتادگی های و برآمدگی های ولتاژ را با استفاده از کنترل کننده تناوبی انتگرالی و کنترل کننده فازی انجام می دهد. تجهیزات الکترونیکی به اغتشاشاتی مانند فروافتادگی ولتاژ، برآمدگی ولتاژ، فلیکر وهارمونیکها حساس هستند . استفاده از تجهیزات توان سفارشی ) CUP ( به عنوان موثرترین روش برای کاهش این اغتشاشات مورد بررسیقرار گرفته است. بازیاب دینامیکی ولتاژ ( DVR ( به عنوان یکی از این تجهیزات معرفی شده است. در آرایش این DVR از کنترل کننده تناوبی به همراه کنترل کننده منطق فازی به منظور تشخیص خطا و یافتن لحظه های کلیدزنی استفاده شده است. DVR پیشنهادی در محیط نرم افزار MATLAB شبیه سازی شده است


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,