خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
deli meat
Tobacco
Window repair
خرید یخچال ال جی
Window repair
فلنج
مقالات من

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسي ميزان مواجهه کارگران با کروم شيست ظرفيتي در کارگاه‌هاي آقاي اصفهاني در سال 1?383 تحت pdf دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي ميزان مواجهه کارگران با کروم شيست ظرفيتي در کارگاه‌هاي آقاي اصفهاني در سال 1?383 تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي ميزان مواجهه کارگران با کروم شيست ظرفيتي در کارگاه‌هاي آقاي اصفهاني در سال 1?383 تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي ميزان مواجهه کارگران با کروم شيست ظرفيتي در کارگاه‌هاي آقاي اصفهاني در سال 1?383 تحت pdf :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: چهارمین همایش سراسری بهداشت حرفه ای ایران

تعداد صفحات: 7

نویسنده(ها):

اردشیر کلانتری – استادیار و عضو هیئت علمی گروه بهداشت حرفه‌ای – دانشکده بهداشت – دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
زهره فرخی – دانشجوی کارشناسی ارشد گروه بهداشت حرفه‌ای – دانشکده بهداشت – دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

چکیده:

کروم شش ظرفیت یک فلز سرطان‌زا می‌باشد که باعث ایجاد زخم‌های شدید پوست و بینی گردیده و نهایتاً باعث از بین رفتن تیغه بینی می‌گردد. مواجهه حاد با (فرمول در متن اصلی مقاله) باعث نکروز در سلول‌های کبدی می‌گردد. بر طبق گزارش اداره بهداشت و ایمنی شغلی OSHA سالانه 10000000 کارگر با کروم و با چه هستند که 21% آن‌ها تماس با مقادیر بالاتر از حد مجاز دارد. در ایران بیشترین موارد کاربرد کروم در صنایع آب کاری، چرم سازی و دباغی می‌باشد. مطالعه در هشت کارگاه آب کاری در اصفهان صورت گرفته که 24 نمونه فردی از منطقه تنفسی کارگران از این هشت کارگاه گرفته شد. نمونه‌برداری مطابق روش 7600 NIISH به وسیله اینترنت PVC با قطر منافذ پنج میکرومتر و قطر 37 mm انجام گردید. حذف اینتر به وسیله اسید سولفوریک و محلول دی فنبل کاربازاید صورت گرفته و نمونه‌ها به وسیله دستگاه اسپکتروفتومتر مردی در طول موج 540 خوانده شدن. نتایج نشان می‌دهد که میانگین مواجهه کارگران با کروم شش ظرفیتی در این کارگاه (فرمول در متن اصلی مقاله) می‌باشد که باتوجه به مقدار مجاز پیشنهاد شده (فرم و در متن اصلی مقاله) می‌باشد. در کل غلظت تعداد 16 نمونه از 24 نمونه از مقدار مجاز TLV بالاتر بود. نمونه‌های فردی نشان داد که مقادیر مواجهه با کروم شش ظرفیتی برای کارگران که در نزدیکی وان‌های آب کاری کروم کار می‌کنند بیشتر از افرادی است که در پرسش‌های دیگر مانند آب کاریه نیکول، شست‌وشوی اولیه، چربی گیری و 0000کار می‌کنند می‌باشد. با توجه به میانگین مواجهه که بالاتر از مقدار TLV پیشنهاد شده می‌باشد انتظار می‌رود که در طول زمان در صورت عدم کنترل میزان مواجه در این کار نگران عوارضی از قبیل زخم دینی، سوراخ شدن تیغه بینی، درماتیت و حتی سرطان دیده می‌شود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 21 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله حرکت در بعد چهارم تحت pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حرکت در بعد چهارم تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله حرکت در بعد چهارم تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حرکت در بعد چهارم تحت pdf :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت

تعداد صفحات: 12

نویسنده(ها):

مسعود مختاری – رئیس گروه توسعه مدیریت و تحول اداری
محمدرضا صحتی – مدیرعامل
محمدحسین شریعتی نسب – معاونت برنامه ریزی و مهندسی
محمدحسن ردایی – کارشناس تضمین کیفیت

چکیده:

سوال زیر یکی از قدیمی ترین و چالش برانگیز ترین سوالات در ذهن بشر است آیا و چگونه می توان در زمان حرکت کرد یا آنرا ذخیره نمود؟ درواقع زمان یکی از مفاهیم ازلی در پیدایش کائنات بوده است که همواره بامفاهیم افرینش از ابتدای پیدایش همراه بوده است و باعث شده است تا تلاشهای زیادی برایشناخت بهتر یا با بیان کیفی و کمی توصیف و فرمولیزه کردن آن را صورت گیرد در طول تاریخ تمدنها به زمان و ابعاد آن توجه داشته اند و این توجه در این دوران نیز وجود دارد و عباراتی مانند وقت طلاست گویای این توجه است حتی درسالهای اخیر و در اخرین تحقیقات بزرگترین دانشمندان زمان به عنوان بعد چهارم مطرح گردیده است و برای درک ماهیت بسیاری از پدیده ها سعی در ارائه تصویری ریاضی از آن شده که به روشنی بیانگر اهمیت این پدیده در توضیح زندگی بشر امروز دارد در بعد اجتماعی نیز می توان گفت جوامع امروزی جوامعی هستند که در انها تعداد ساعات کافی در طول روز وجود ندارد فناوری های نو محیطی فراهم آورده اند که تقریبا در مدت زمان کم می توان به خیلی از اطلاعات دسترسی پیدا کرد و خیلی کارها را سریعتر و اسانتر انجام داد اماتمایل به سریعتر انجام دادن کارها و بیشتر کار انجام دادن روز به روز بیشتر می شود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پيش بيني SPI خشکسالي دراستان يزد بااستفاده ازشبکه هاي عصبي مصنوعي تحت pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پيش بيني SPI خشکسالي دراستان يزد بااستفاده ازشبکه هاي عصبي مصنوعي تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله پيش بيني SPI خشکسالي دراستان يزد بااستفاده ازشبکه هاي عصبي مصنوعي تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پيش بيني SPI خشکسالي دراستان يزد بااستفاده ازشبکه هاي عصبي مصنوعي تحت pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: کنفرانس بین المللی عمران، معماری و توسعه پایدار شهری
تعداد صفحات: 11
نویسنده(ها):
مهدی مرادی – دانشجوی کارشناسی ارشدمهندسی منابع آب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
امیرجلال کمالی – استادیارگروه مهندسی آب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
نسرین مرادی – دانشجوی کارشناسی ارشدمهندسی منابع اب دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

چکیده:
خشکسالی یکی از پدیده های خزنده محیطی است که در مناطق خشک و نیمه خشک نمود بیشتری دارد. بنا به اهمیت روز افزون تامین آب در کشور، مدیریت منابع آب و مقابله با خشکسالی، آگاهی از وقوع خشکسالی ها و ترسالی ها در یک ناحیه از ضروری ترین ابزار می باشد. چرا که مدیریت علمی منابع آب موجود در هر ناحیه منوط به شناخت مقدار آب قابل دسترس و نیاز آبی آن ناحیه می باشد. تحقیق حاضر در شهر یزد به منظور بررسی نمایه اندازه گیری خشکسالی برای پیش بینی و ارزیابی مکانی و زمانی این پدیده و مدیریت منابع آبی، از اهمیت ویژه ای در تعیین سیاست های آینده جهت بهینه سازی صرف هزینه ها و استفاده از این منابع، برخوردار است. در این تحقیق، از اطلاعات بارش ماهیانه، برای بدست آوردن شاخص SPI استفاده شده و این شاخص به همراه متغیرهای دما و بارش نرمال شده به عنوان ورودی های شبکه عصبی پرسپترون پیشخور چند لایه (MLP) در یک مدل جعبه سیاه، برای پیش بینی ، خشکسالی در ایستگاه سینوپتیک یزد، انجام گرفته است. بدین منظور، از امکانات و توابع موجود از نرم افزار STATISTICA بهره گرفته شده است. نتایج نشان می دهند که پیش بینی شاخص SPI از بین ترکیب های در نظر گرفته شده، ترکیبی با متغیرهای SPI دمای ، حداکثر، دمای حداقل وبارش در مقیاس زمانی 18 ماهه با بالاترین ضریب همبستگی R2= 0.959 و خطای 0281 در مرحله آزمون و با تابع تانژانت هایپربولیک در لایه پنهان بهترین عملکرد را داشته است و قادر به پیش بینی خشکسالی می باشد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مطالعه الگو هاي گلياديني در تعدادي از توده هاي گندم بومي استان زنجان با تکنيک Acidدر PAGE تحت pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه الگو هاي گلياديني در تعدادي از توده هاي گندم بومي استان زنجان با تکنيک Acidدر PAGE تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مطالعه الگو هاي گلياديني در تعدادي از توده هاي گندم بومي استان زنجان با تکنيک Acidدر PAGE تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه الگو هاي گلياديني در تعدادي از توده هاي گندم بومي استان زنجان با تکنيک Acidدر PAGE تحت pdf :

سال انتشار: 1391

محل انتشار: دوازدهمین کنگره ژنتیک ایران

تعداد صفحات: 6

نویسنده(ها):

آرش محمدی نژاد – مدرس دانشگاه پیام نور واحد طارم

چکیده:

در مطالعه حاضر، تنوع ژنتیکی در بین 30 نمونه از توده های بومی گندم متعلق به استان زنجان با استفاده از تکنیک Acid-PAGE بررسی گردید. در کل 54 نوار گلیادین چند شکل شناسایی گردید. میزان تنوع نوارهای گلیادینی بسیار بالا بود (H=0/976). گندم های مورد مطلعه از لحاظ تعداد نوارهای گلیادینی متنوع بودند (25-11 نوار). هر یک از نمونه های مورد مطالعه، الگوی گلیادینی خاصی را نشان دادند. در کل 29 الگوی امگا- گلیادینی، 15 الگوی گاما- گلیادینی، 22 الگوی بتا- گلیادینی و 24 الگوی آلفا- گلیادینی شناسایی شدند. این نتایج نشان می دهد که آنالیز گلیادین ها می تواند برای شناسایی ژنوتیپ های گندم بسیار مفید باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزيابي ژنتيکي مرگ ومير در گوساله هاي شيري و تليسه هاي جايگزين در گله هاي گاو شيري تحت pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزيابي ژنتيکي مرگ ومير در گوساله هاي شيري و تليسه هاي جايگزين در گله هاي گاو شيري تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارزيابي ژنتيکي مرگ ومير در گوساله هاي شيري و تليسه هاي جايگزين در گله هاي گاو شيري تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزيابي ژنتيکي مرگ ومير در گوساله هاي شيري و تليسه هاي جايگزين در گله هاي گاو شيري تحت pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی پدافند غیر عامل در بخش کشاورزی
تعداد صفحات: 1
نویسنده(ها):
مهرنوش فروتن – دانشجوی دکتری ژنتیک و اصلاح نژاد دام، دانشگاه صنعتی اصفهان
سعید انصاری مهیاری – استادیار گروه علوم دامی دانشگاه صنعتی اصفهان
محمدعلی ادریس – استاد گروه علوم دامی دانشگاه صنعتی اصفهان

چکیده:
مرگ ومیر در گله های گاو شیری نه تنها با زیان اقتصادی، بلکه با آسایش و سلامت حیوانات مرتبط می باشد. هدف از این مطالعه برآورد پارامترهای ژنتیکی صفت مرگ ومیر گوساله های ماده در دوره های سنی مختلف تا 760 روزگی (سن اولین زایش) می باشد. اطلاعات مربوط به 123256 گوساله ماده متولد شده در سالهای 1377 تا 1390 در 60 گله در اصفهان مورد بررسی قرار گرفت. شش دوره سنی شامل 1 تا 30 روزگی، 31 تا 180 روزگی، 181 تا 365 روزگی، 366 تا 760 روزگی، 1 تا 450 روزگی و کل دوره ( 1 تا 760 روزگی) مورد بررسی قرار داده شد. برای هر دوره، تنها گوساله هایی که در شروع دوره زنده ماندند مورد استفاده قرار گرفت. همچنین رکورد مربوط به گوساله هایی که قبل از اتمام دوره به صورت اختیاری کشتار شدند و یا به گله دیگری انتقال داده شدند از مجموع داده ها خارج شد. پس از ویرایش اطلاعات تعداد 52311 گوساله ماده از 50 گله مربوط به سال های 1377 تا 1388 مورد بررسی قرار گرفت. فایل شجره شامل 519 پدر و 993 حیوان بود. به منظور تخمین پارامترهای ژنتیکی از مدل خطی و مدل آستانه ای پدری استفاده شد. اثرات منظور شده در مدل شامل اثرات ثابت سال- گله-فصل زایش، شکم زایش، سختزایی و دوقلوزایی، همراه با اثر تصادفی پدر بود. نرخ مرگ ومیر در 6 دوره به ترتیب 2/17، 3/42، 1/98، 4/17، 8/20 و 12/40 درصد بدست آمد. برآورد وراثتپذیری مشاهده ای پایین (متغیر از 0/3 درصد تا 2 درصد) بود. برآورد وراثتپذیری توسط مدل آستانهای 2 الی 3 برابر بیشتر از مدل خطی و در دامنه 0/6 درصد 2/3 درصد بدست آمد. دوره 180 تا 365 روزگی بالاترین وراثتپذیری را در هر دو مدل خطی و آستانهای داشت. ضریب همبستگی ژنتیکی محاسبه شده بین دورههای مختلف سنی با استفاده از مدل خطی از 0/22 تا 0/82 متغیر بود. ارتباط ژنتیکی مرگومیر در دوره 1 تا 30 روزگی و دیگر دوره های سنی در سطح پایینی قرار داشت و نشان میدهد ژنهای متفاوتی مسئول مرگومیر در مراحل اولیه و پایانی بعد از تولد هستند. همبستگی اسپیرمن بین ارزش های اصلاحی برآوردی توسط دو مدل خطی و آستان های تقریباً بالا بدست آمد و نشان می دهد تنها تفاوت ناچیزی در رتبه بندی گاوهای نر وابسته به روش ارزیابی است. به طور کلی با توجه به پایین بودن فراوانی مرگ ومیر دردوره 180 تا 365 روزگی، بالا بودن وراثتپذیری و ضریب تغییرات ژنتیکی برای این دوره نسبت به دیگر دوره ها تا سن760 روزگی و همچنین بالا بودن همبستگی ژنتیکی بین این دوره و دوره های 31 تا 180 و 366 تا 760 روزگی به نظرمی رسد استفاده از اطلاعات این دوره جهت ارزیابی های رایج به منظور بهبود صفات زنده مانی مفید خواهد بود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاثير غلظت نمک بر عملکرد راکتور بيو فيلمي با بستر متحرک (MBBR)در تصه بيولوژيکي فاضلاب شور تحت pdf دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثير غلظت نمک بر عملکرد راکتور بيو فيلمي با بستر متحرک (MBBR)در تصه بيولوژيکي فاضلاب شور تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تاثير غلظت نمک بر عملکرد راکتور بيو فيلمي با بستر متحرک (MBBR)در تصه بيولوژيکي فاضلاب شور تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثير غلظت نمک بر عملکرد راکتور بيو فيلمي با بستر متحرک (MBBR)در تصه بيولوژيکي فاضلاب شور تحت pdf :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: هشتمین همایش ملی بهداشت محیط

تعداد صفحات: 14

نویسنده(ها):

نسرین امانی – کارشناس ارشد مهندسی محیط زیست گرایش آب و فاضلاب دانشگاه آزاد اسلامی وا
مهدی برقعی – عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف دانشکده مهندسی شیمی و نفت

چکیده:

تصفیه بیولوژیکی فاضلاب شور مشکلات خاصی دارد که منجر به پلاسمو لیز میکرو ارگانیزمها در حضور نمک می شود . حذف از فاضلاب قبل از تصفیه بیولوژیکی بوسیله اسمز معکوس یا تبادل یونی و سایر روشهای فنی دگر گران قیمت و اغلب امکان ناپذیر می باشد . از سوی دیگر فاضلاب محتوی غلظتهای بالای نمک معمولا در صنایع یا شهرهای ساحلی می باشند که معمولا به علت نفوذ آب دریا به شبکه فاضلاب می باشد. در این تحقیق تصفیه بیولوژیکی فاضلاب شور با استفاده از یک راکتور MBBR بررسی شد . در سیستم MBBR بیوفیلم به آکنه های شیاردار کوچک پلاستیکی که آزادانه در بیوراکتور حرکت می کنند ، چسبیده است و آکنه ها در پساب غوطه ور می باشند . در این تحقیق فاضلاب مصنوعی با ترکیبی از ملاس رقیق ، اوره ، Na2HPO4 و NaH2PO4 و غلظتهای مختلف نمک NaCl (2/5-0/7) ، به عنوان خوراک راکتور استفاده گردید به گونه ای که نسبت 100/5/1= BOD/N/P تامین شود . اثرات متغییرهای اصلی و مهمی چون غلظت نمک ، بار آلی ، بار هیدرولیکی ، بروی عملکرد سیستم جهت رسیدن به درصد خاصی از حذف COD بر اساس حجم راکتورویا سطح آکنه بررسی شد . تغییرات سریع در غلظت نمک اثرات شدیدتری نسبت به تغییرات تدریجی در عملکرد سیستم دارد. افزایش نمک موجود در فاضلاب جمعیت ارگانیزمهای فیلامنتوس و پروتوزوآ را کاهش می دهد و باعث بازدهی ته نشینی در خروجی راکتور می شود. در حالیکه تا غلظت نمک حدود 1% اثر مهمی در کارایی سیستم مشاهده نگردیده ، بازدهی حذف COD در غلظت نمک 2/5% و زمان ماند هیدرولیکی 24 ساعت ، 71/15% بود . جهت تصفیه فاضلاب شور در این روش و کسب بازدهی حذف COD به میزان مطلوب ، بهتر است که سیتم در بارهای آلی و هدرولیکی پایین کارکند . توام شدن اثر بازدارندگی غلظتهای بالای نمک (1/5 % بالاتر) و افزایش بار هیدرولیکی ( کاهش زمان ماند هیدرولیکی) به مراتن اثرات منفی شدیدتری در عملکرد ارگانیزمهای چسبیده در بیومس و نیز ارگانیزمهای معلق در سیستم ، خواهند داشت . ثابت شد که این سیستم می تواند به عنوان یک سیستم مناسب برای تصفیه فاضلابهای با شوری بالا به کار برده شود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اثرات مقادير بذر و شوري هاي مختلف آب آبياري بر عملکرد وو اجزا عملکرد گندم تحت pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثرات مقادير بذر و شوري هاي مختلف آب آبياري بر عملکرد وو اجزا عملکرد گندم تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله اثرات مقادير بذر و شوري هاي مختلف آب آبياري بر عملکرد وو اجزا عملکرد گندم تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثرات مقادير بذر و شوري هاي مختلف آب آبياري بر عملکرد وو اجزا عملکرد گندم تحت pdf :

سال انتشار: 1381

محل انتشار: هفتمین کنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران

تعداد صفحات: 1

نویسنده(ها):

غلامرضا زمانی دانشگاه بیرجند
محمد کافی – دانشگاه فردوسی مشهد

چکیده:

شوری آب آبیاری یکی از مشکلات اساسی تولید گندم در اراضی کشاورزی جنوب خراسان محسوب می شود یکی از راه های جوان کاهش عملکرد تحت شرایط سخت محیطی افزایش تراکم کاشت است. بنابراین به منظور بررسی امکان جبران بخشیا زک اهش عملکرد ناشی از شوری آب بوسیله افزایش تراکم، از طریف افزایش میزان بذر آزمایشی به صورت طرح کرت های خرد شده در قالب بلوک های کامل تص2ادفی با سه تکرار در مزرعه دانشکده کشاورزی بیرجند در سال زراعی 80 -79 انجام شد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 21 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Determining an Optimal Policy for Skipping Scheduled Maintenance تحت pdf دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Determining an Optimal Policy for Skipping Scheduled Maintenance تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله Determining an Optimal Policy for Skipping Scheduled Maintenance تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Determining an Optimal Policy for Skipping Scheduled Maintenance تحت pdf :

سال انتشار: 1378

محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس بین المللی برق

تعداد صفحات: 4

نویسنده(ها):

Ali Haj Shirmohammadi – Faculty of Industrial Engineering Isfahan University of Technology, Iran and Visiting Faculty, Simon Fraser University, Burnaby, B. C. Canada
Ernie Love – Faculty of Business Administration Simon Fraser University, Buniaby, B.C. Canada

چکیده:

In this paper we summarize the study that was carried out for a system (machine) that is subject to random failures. We assume here that failures result in a renewal of the system. Most typically such systems exhibit a rising failure intensity and hence there is an incentive to perform a preventive replacement (PR) and thus avoid a potentially costly emergency renewal (ER). Two forms of PR policies seem common in industry and appear in the literature. One approach requires determination of the optimal interval between PR’s. The idea here is to schedule PRs on a fixed cycle (regardless whether or not failures have occurred in the intervai) From a maintenance scheduling pointof view, such an approach is easy to implement and offers considerable economies if major resources need to be organized in order to carry out the PR. Utilizing straightforward renewal arguments, an optimal interval is easily determined. [I, pg48].
A serious drawback of this approach is the possibility of performing a PR shortly after a failure replacement (an ER) Partly to circumvent this, a second approach is to find the optimal replacement age. Here a system that does not fail is left running to a predetermined age at which time the PR is carried out. [1,pg61), [2,pg87). The drawback in this approach is that because the next PR is based on age since last event (ER or PR), the time between PR’s becomes random. In reality, most of the research on age replacement models has tended to assume that emergency failures are minimally repaired More recently considerable attention has focused on the concept of imperfect repairs, in which the repair partially resets the failure intensity of the system . Our concern is to focus on the first of these approaches and to propose an improved policy for fixed cycle time maintenance planning. It seems clear that if a firm wished to follow a fixed cycle time PR model, they would not like to schedule a PR if the system had only recently failed and received an ER. Assuming the system operates with an increasing failure intensity, the ER would have refreshed the intensity of the system. Hence there is little to be gained in shutting down at the end of the cycle time to incur the cost of again resetting its intensity. A better approach is to skip the imminent PR and plan on havingthe PR at the next cycle time The important question then is to determine a length of time before the imminent PR in which you should decide to skip the upcoming PR and plan on performing the next PR one cycle out Thus the approach is to identify a cutoff time, beyond which, if a failure (and thus an ER) occurs, it is optimal to skip the imminently scheduled PR and wait until the end of the next cycle Conversely, before this cutoff point, it is still optimal to carry out the PR at its scheduled time Thus in this way the wasted expenditure of a PR just after one or more ER’s can be avoidcd In this study, a discrete semi-Markov model


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 18 مهر 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : ali | بازدید : <-PostHit->

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله در مورد بررسي مقايسه اي CRM و CSM تحت pdf دارای 77 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در مورد بررسي مقايسه اي CRM و CSM تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله در مورد بررسي مقايسه اي CRM و CSM تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در مورد بررسي مقايسه اي CRM و CSM تحت pdf :

چکیده :
در این پژوهش به بررسی مقایسه ای CRM و CSM پرداخته شده است ، تمام سازمان هایی كه در كسب و كارهای بنگاه به بنگاه و بنگاه به مشتری فعالیت می كنند بایستی خودشان را در برابر پدیده جدیدمدیریت ارتباط با مشتری الكترونیكی سازگار كنند.بر طبق گفته رومانو، مدیریت ارتباط با مشتری الكترونیكی جذب و نگهداری اقتصادی مشتریان و ایجاد ارزش برای آنها است.

مدیریت ارتباط با مشتری الكترونیكی به گسترش در زمینه سیستم های اطلاعاتی و رشته های مربوط به آن مثل علم كامپیوتر،بازاریابی و روانشناسی می پردازد.هر روز كسب وكار و خرید مشتریان در اینترنت در حال افزایش است.مشتریان به دلایلی چند از اینترنت خرید می كنند ، كه طبق تحقیق صورت گرفته بر روی مشتریان توسط ‹‹پارستر›› ،نشان می دهد كه 84 درصد از آنها تسهیلات در خرید و فروش را عامل اساسی در خرید برخط شمردند.مشتریان مایلند به دلیل

راحتی خرید برخط، خیلی از مزایای خریدبرون خط را نادیده بگیرند. هر چند كه خرده فروشان برخط باید به این نكته توجه كنند كه خریدارانی كه برای اولین بار به سایتشان مراجعه می كنند ،لزوما مشتریان دائمی آنان نیستند.شركتها باید به این نكته توجه كنند هزینه بازاریابی برای ایجاد مشتری جدید، 34 دلار و برای حفظ مشتری 68 دلار میباشد.بنابراین شركت ها قبل از هر چیزباید در حفظ مشتری كوشا باشند.

مدیریت ارتباط با مشتری

مقدمه :
CRM برگرفته از عبارت Customer Relationship Management بوده و در ایران با نام مدیریت ارتباط با مشتری شناخته می شود. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با سازمان و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی قرار می گیرد.CRM درواقع فرایندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری مؤثر و هدفدار از آنها . این اطلاعات می تواند در رابطه با مشتریان، فروش، بازاریابی مؤثر، حساسیت و یا نیازهای بازار باشد.

CRM بخشی از استراتژی یک سازمان جهت شناسایی مشتریان، راضی نگهداشتن آنها و تبدیل آنها به مشتری دائمی می باشد. همچنین CRM در راستای مدیریت ارتباطات مشتری با سازمان و بمنظور به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری، سازمان را یاری می نماید.

ارتباطات مشتریان با سازمان از طرق مختلف، از جمله وب، تلفن، مراکز فروش، توزیع کنندگان و شبکه های همکار صورت می پذیرد. وظیفه اصلی CRM نسهیل در برقراری ارتباط مشتری با سازمان ( به هر صورتی که مشتری تمایل دارد ) بدون محدودیت زمانی ، مکانی و ملیتی می باشد به نحوی که مشتری احساس نماید، با سازمان واحدی در تماس می باشد که وی را می شناسد، برای وی ارزش قائل است و نیازهای او را به سرعت و با آسانترین روش ارتباطی مرتفع می نماید.

CRM نوعی استراتژی بازاریابی است که هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات که در حقیقت بالا بردن سوددهی بطور مقطعی می باشد، محدود نمی گردد بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد ویکپارچه از مشتری و یک راه حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت می باشد. CRM استراتژی کسب و کاری است جهت بهینه سازی سوددهی، درآمد زایی و رضایت مشتری که بر اساس مبانی زیر طراحی می گردد:
• ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری

• بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
• پیاده سازی فرایندهای مشتری محور
تحقق اصول CRM در یک سازمان، تنها با بکارگیری ابزارها، تکنولوزی و روال های مناسب ممکن می باشد که این امر منجر به بالارفتن ارتباط سازمان با مشتری و در نتیجه افزایش رضایت مشتری و بالا رفتن میزان فروش می گردد. بنابراین CRM تکنولوژی محض نمی باشد بلکه اصول کلی فلسفه کسب و کار را نیز در بر می گیرد.

CRM، سه عنصر اصلی زیر را در بالابردن درآمد سازمان بکار می گیرد:
ارتباطات: ایجاد ارتباط مؤثر و مناسب میان اجزای داخلی و خارجی سازمان و مشتریان
راندمان و بهره وری: بالابردن راندمان کاری سازمان، با بهره گیری از سیستم های تهیه پاسخ ها، نامه ها و گزارش های بصورت خودکار، ایجاد امکان دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی به اطلاعات سیستم و امکان ارسال سفارشات و درخواست ها برای مشتریان، بدون نیاز به برقراری ارتباط مستقیم با افراد سازمان

تصمیم سازی: گردآوری اطلاعات مناسب، سیستم را در ارائه گزارش های مناسب تر جهت تصمیم گیری مدیران یاری می نماید. این گزارش های بر آمار حقیقی سازمان بنا گردیده اند و دیدگاه دقیقی از وضعیت مشتریان، درخواست ها، نیازها، فروش، بازاریابی و بازار را در اختیار مدیران قرار می دهند.

برخی از دستاوردهای کلی CRM عبارتند از :
• ارائه خط مشی های موثرتر در برقراری، حفظ و تداوم ارتباطات
• گردآوری داده های ارزشمندی مانند اطلاعات تفصیلی مشتری، تاریخچه سفارشات و خدمات ارائه شده به مشتری
• تهیه و ایجاد وضعیت و اطلاعات مربوط به مشتری، مانند مزایا و تخفیفات ویژه تعلق گرفته به مشتری و سایر موارد
• شناسایی فرصت های جدید فروش

موضوعات مورد بحث در CRM
• مشتری
• ارتباط
• مدیریت

• مشتری
مشتری تنها منبع سود فعلی و رشد سازمان می باشد. البته تشخیص، جذب و حفظ یک مشتری خوب که سود زیادی برای سازمان به همراه دارد بعلت بالارفتن آگاهی مشتریان و در نتیجه تغییر سطح توقع آنها و همچنین وجود رقابت تنگاتنگ، همیشه دشوار است. با بهره گیری صحیح و اصولی از فن آوری اطلاعات، تشخیص و مدیریت مشتریان به بهترین وجه امکان پذیر می گردد.

• ارتباط
رابطه میان یک سازمان و مشتریانش یک رابطه مداوم، دو جانبه، فعل و انفعالی و بسیار با ارزش و سودمند، می باشد. این رابطه می تواند کوتاه و یا بلند مدت، مداوم و یا گسسته، به دفعات ویا یکباره باشد. حتی اگر مشتریان نسبت به سازمان و محصولات آن نظر مثبتی داشته باشند، باز هم رفتار آنها در مورد خرید از سازمان، غیر قابل پیش بینی بوده و بستگی بسیار زیادی به شرایط و موقعیت خواهد داشت . مدیریت این رابطه بر CRM می باشد.

• مدیریت
CRM فعالیتی نیست که تنها در بخش بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد بلکه شامل تغییرات مداوم در مراحل، فرایندهای کاری و فرهنگ سازمانی می باشد. اطلاعات جمع آوری شده مشتریان به دانش های سازمانی مبدل می گردند که از آنها به منظور برتری یافتن بر رقبا در جهت دستیابی به موقعیت های بازار، استفاده می گردد.

مدیریت دانش درارتباط با مشتری
دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده می‏شود ، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتری ان ، برای سازمانها این امکان را فراهم می‏آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصتهای پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند . مدیریت دانش مشتری در ارتباط با به‌دست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و در راستای به سود رسانی

مشترک بین مشتریان و سازمان است. در این مقاله ابتدا به معرفی رویكرد مدیریت دانش مشتری و بیان تفاوتهای آن با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و در ادامه به بررسی نقش مدیریت دانش در خلق ارزش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم و در نهایت به ارائه چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش مشتری می ‏ پردازیم.

در اقتصاد مبتنی بر دانش امروز، مزیت رقابتی، به‌طور فزاینده‏ای در تسهیل روندهای اطلاعاتی انجام كار یافت می‏شود تا در دسترسی به منابع و بازارهای خاص. پس دانش و سرمایه فكری به عنوان مبنای اولیه دستیابی به شایستگیهای اصلی و راهبردی برای عملكرد برتر مطرح می‏شوند. در راستای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار نیز توجه به دانش موجود، چگونگی استفاده موثر از آن و ایجاد ساختاری برای استفاده از اطلاعات و دانش جدید امری مهم و حیاتی شمرده می‏شود که سازمانها باید توجه ویژه‏ای به آن داشته باشند. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که در

اقتصاد جهانی امروز، سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است. اما به جرئت می‏توان به این نکته اشاره کرد كه برقرای ارتباط موثر با مشتریان بدون به‌کارگیری مدیریت دانش امكان پذیر نیست. برای افزایش کارایی و اثربخشی سازمان و اطمینان از ارایه مطلوب کالا و خدمات به مشتریان و کسب رضایت آنان، باید دانش خود را درباره مشتریان مدیریت کنیم. بنابراین مدیریت دانش جزء جدانشدنی مدیریت ارتباط با مشتری است. در این مقاله برآنیم که به تشریح نقش مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری بپردازیم. حائز اهمیت است که پیش از بررسی نقش مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری، تعاریفی از هر یك از این مفاهیم ارائه شده است تا اطمینان حاصل شود

که فهم مشترکی از هر کدام از آنها وجود دارد.

مدیریت دانش
در بازار رقابتی امروز که مشخصه اصلی آن، عدم قطعیت است، شرکتهایی توانایی رقابت را دارا هستند که دانش جدید را ایجاد، توزیع و آن‌را تبدیل به کالاها و خدمات می‏كند. بدین ترتیب، دانش برای سازمان، مزیت رقابتی ایجاد می‏کند و به سازمان، امکان حل مسائل و تصرف فرصتهای جدید را می‏دهد. بنابراین دانش نه فقط یك منبع مزیت رقابتی خواهد شد بلكه در واقع تنها منبع آن می ‏ شود.

مدیریت دانش، عناصر کارکردی و مهم زیر را توانمند، پشتیبانی و تقویت می‏کند:
• فرایندهای کشف یا ساخت دانش جدید و پالایش دانش موجود (ایجاد موجودی دانش)
• به اشتراک گذاری دانش میان افراد و در سطح همه مرزهای سازمانی (مدیریت کردن جریان دانش)
• ایجاد و استفاده از دانش به‌عنوان بخشی از کار روزانه افراد و به‌عنوان بخشی از تصمیم‏گیری (کاربردی کردن دانش)
مدیریت دانش به مجموعه فرایندهای اطلاق می‏شود كه در نتیجه آنها دانش كسب، نگهداری و استفاده می‏شود و هدف از آن بهره برداری از داراییهای فكری به منظور افزایش بهره وری، ایجاد ارزش‏های جدید و بالا بردن قابلیت رقابت پذیری است.

مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان كه گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان، مدیریت ارزش مشتریان، مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می‏شود، برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شركتها در برقراری ارتباط یك به یك مداوم و همیشگی با تمام مشتریان بوده است. در همین راستا می‏توان به یک نکته مهم اذعان داشت كه شركتهایی كه

موفق شده¬اند به‌صورت موثری مشتریان خود را جذب كرده، به آنها خدمات مورد نظر را به بهترین نحو ارائه داده و بهترین مشتریان خود را حفظ می‌كنند تاثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده كرده¬اند. با ظهور تجارت الكترونیك و شرایط اقتصادی نوین، توسعه

ارتباطات قویتر با مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. CRM یك استراتژی كاری با این رویكرد است كه با مشتریان متناسب با شرایط و الگوهای رفتاری آنها ارتباطی پایدار و بلندمدت كه برای هر دو طرف ایجاد ارزش افزوده كند، برقرار شود. معمولا استراتژی CRM مبتی بر چهار هدف اجرایی است:
1 تشویق مشتریان دیگر شركتها یا مشتریان بالقوه به اولین خرید از شركت
2 تشویق مشتریانی كه اولین خرید را كرده‏اند به خریدهای بعدی
3 تبدیل مشتریان موقت به مشتریان وفادار
4 ارائه خدمات با مطلوبیت بالا برای مشتریان وفادار به نحوی كه به مبلغ شركت بدل شوند.
در حقیقت مدیریت ارتباط با مشتری كلیه فرایندها و فناوری‏هایی است كه سازمان برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و خدمت به مشتری به كار می‏گیرد. مدیریت ارتباط با مشتری مدیران را قادر خواهد ساخت تا از دانش مشتری برای بالا بردن فروش، ارائه خدمات و توسعه آن استفاده كنند و سود آوری روابط مستمر را افزایش دهند.

جریانهای دانش در فرآیند CRM
برای ملموس شدن مفهوم مدیریت دانش مشتری، ما سه نوع جریان دانش را مشخص می‏کنیم که نقشی حیاتی در فعل و انفعال بین شرکت و مشتریان بازی می‏کنند: دانش برای، از و درباره مشتری.
در مرحله نخست، برای پشتیبانی از مشتریان در چرخه خریدشان، یک جریان دانش پیوسته که از شرکت به مشتریان هدایت می‏شود (دانش برای مشتری) پیش نیاز است. دانش برای مشتریان شامل اطلاعاتی در مورد محصولات، بازارها و تامین‏کنندگان است. این بعد دانش همچنین بر

در همین زمان، دانش از مشتریان می باید در جهت خلق نوآوری در خدمات و محصول، تولید ایده و بهبود مستمر برای محصولات و خدمات، توسط سازمان به‌هم پیوند داده شود. تسخیر کردن دانش مشتری و دخیل کردن مشتریان در فرآیند نوآوری از طرق مختلفی قابل دستیابی است. برای مثال دانش مشتریان در مورد محصولات، تامین کنندگان و گرایشهای بازار می‏تواند از طریق مکانیزم بازخورد مناسب برای فراهم کردن یک بهبود سیستماتیک و نوآوری محصولات، استفاده شود. جمع آوری و

تحلیل دانش درباره مشتری قطعاً یکی از قدیمی‏ترین اشکال فعالیت KM در حوزه CRM است. علاوه بر داده‏های خام مشتریان و معاملات گذشته، دانش در مورد مشتری، نیازهای کنونی مشتریان، خواسته‏های آتی، ارتباط، فعالیت خرید و توانایی مالی را هم درنظر می گیرد. دانش درباره مشتریان در فرآیند پشتیبانی و خدمات CRM جمع آوری می‏شود و در فرآیند آنالیز CRM مورد تجزیه و تحلیل قرار می‏گیرد.

مدیریت دانش مشتری
در نگاه اول CKM ممکن است تنها نام دیگری برای CRM یا KM به نظر برسد. اما مدیران دانش مشتری در برخی جوانب نیازمند نگرشی متفاوت از شیوه رایج در KM و CRM هستند.

به عنوان یك مشخصه CRM ، مدیران روابط مشتری پیش از همه بر دانش از مشتری تمرکز دارند تا بر دانش درباره مشتری. به بیان دیگر، سازمانهای باهوش دریافته‏اند که مشتریانشان آگاه‏تر از کارمندی هستند که دانش را از میان فعل و انفعال مستقیم با مشتری و همچنین پرس و جوی دانش در مورد مشتریان از نمایندگان فروش جستجو می‏کند. مدیران دانش هم، بر روی تلاش در تبدیل کارمندان از جمع‏کنندگان دانش به تسهیم‏کنندگان دانش تمرکز دارند، این امر معمولاً توسط نقشه‏های تسهیم دانش مبتنی بر اینترانت اجرا می شود. در مقابل تمرکز اختصاصی KM روی

م» CKM بعد دیگری را پیشنهاد می‏کند «اگر ما تنها می‏دانستیم که مشتریان چه می‏دانند». اما چرا مشتریان می‏خواهند دانش خود را برای خلق ارزش برای شرکت تسهیم کنند و سپس برای دانش خود که در محصولات و خدمات شرکت بسط یافته پول پرداخت کنند؟ این امر به تغییر نگرش نسبت به مشتریان به عنوان نهاد دانش باز می‏گردد. این تغییر نگرش مفهوم گسترده ای دارد. مهم تر از همه مشتری از یک دریافت کننده منفعل محصولات و خدمات آن‌گونه که در مدیریت دانش سنتی بود، رها شده است. همچنین مشتری از اسارت در زنجیره برنامه رایج وفاداری مشتری در CRM نیز رهایی یافته است .
CKM همچنین در پیگیری اهداف، از KM سنتی، متفاوت است. با در نظر گرفتن اینکه KM به دنبال راندمان و بازدهی سود است (پرهیز از اختراع دوباره چرخ) CKM در راستای نوآوری و پیشرفت است. مدیران دانش مشتری در جستجوی فرصتهای مشارکت با مشتریان به عنوان با هم سازندگان ارزش سازمان، هستند. این امر همچنین در مقایسه با تمایل نگهداشتن و پرورش پایگاه مشتری موجود در CRM ، قابل مشاهده است. ضرب المثل معروف CRM که می‏گوید «حفظ کردن مشتری ارزانتر از یافتن آن است» به یاد می ‏ آید. متاسفانه در دوره‏ای که محصولات رقبا که اغلب نیز تقلید هستند، تنها به فاصله چند کلیک از مشتری قرار دارد، حفظ مشتری به شدت سخت

می‏شود. به همین سبب، مدیران دانش مشتری کمتر نگران حفظ مشتریان هستند. در مقابل آنها بر روی چگونگی توسعه و پیشرفت سازمان با به‌دست آوردن مشتریان جدید و با به‌کارگیری گفتگوی فعال و ارزش‏افزا با آنها متمرکزند. چگونه مدیران دانش مشتری، نوآوری و پیشرفت را خلق می‏کنند؟ آنچنان كه آنها دریافته‏اند دانش تنها در کارکنان وجود ندارد بلکه در مشتریان نیز هست که ما را به خلق ارزش از نوآوری و پیشرفت، بیش از صرفه جویی هزینه در KM سنتی هدایت می‏کند.
مدیریت دانش، یکپارچگی بین گروهها و بخشهای جدا از هم را در یک محیط ارتباط با مشتری

آسان‌تر می‏سازد. این گروهها و بخشهای جدا از هم ممکن است در واحد‏های کاری، تجاری یا در موقعیتهای جغرافیایی متفاوتی باشند. مدیریت دانش جریانی از دانش حول موضوعات مشتری را بین گروههای کاری آسانتر می‏سازد و بدین وسیله با یکپارچه‏سازی دانش مرتبط با مشتری به سرعت و کارایی در رسیدن به آن نقش عمده‏ای دارد. مدیریت دانش چشم اندازی برای مشتری بدون توجه به زمینه تخصصی از کاربرد دانش مورد نظر، مکانی که دانش کشف شده یا چگونگی استفاده از آن برای مشتری ایجاد می ‏ کند. مدیریت دانش با شفاف کردن دانش مورد نظر در فرایندهای یکپارچه سازی دانش تاثیر بسزایی دارد . مدیریت دانش در مواردی که کارکردهای مختلف در سازمان از ارتباطات و گردش دانش جلوگیری می‏کند، بسیار مفید واقع شده‏اند. به طوری که با ثبت‏کردن دانش مشتری و به اشتراک گذاشتن آن از یک نقطه مرکزی، به طور چشم گیری منجر به افزایش کیفیت و سرعت در تصمیم گیری و خدمت دهی به مشتری می‏شود. در محیط مدیریت ارتباط با مشتری، مشارکت رایج است و این در نتیجه گسترش تحقیقات و فعالیتهای سازمان در سرتاسر مرزهای جغرافیایی حاصل می‏شود. این سازمانها از مشارکت در شکلی از ارتباطات مجازی درونی و بیرونی استفاده می‏کنند تا محصول، سهم و قدرت نفوذ دانش مشتری را حفظ كنند. مدیریت دانش تکنولوژی، فرایندها و زمینه‏هایی برای اظهار مشارکت در اختیار سازمان قرار می‏دهد به گونه‏ای که محلهای تبادل دانش از نظر امنیتی با استفاده از تکنولوژی در اختیار

گذاشته شده بسیار قابل اطمینان است.
برنامه‏های مدیریت دانش فرایندها، سیستم‏های مدیریت دانش را به گونه‏ای سازمان‏دهی می‏کنند که همه دانشهای پایه‏ای و زیرمجموعه در زمینه‏های مورد نیاز به آسانی قابل دسترسی باشند و در نتیجه به ارزش افزوده‏ای برای سازمان منجر شود. مدیریت دانش، ابزارها، فرایندها و زمینه‏هایی را برای کارمندان فراهم می‏کند تا دانش را بر اساس نیاز مشتری به اشتراک بگذارند. کارمندان به کمک مدیریت دانش به ارزش دانش یکپارچه شده مشتریان پی می‌برند و از این طریق می‏توانند به

مشتریان ارزشمندتر خدمات کاملتری ارائه کنند. بنابر این مدیریت دانش به عنوان وسیله‏ای در محیط مدیریت ارتباط با مشتری به خدمت می‏پردازد. با نگاهی به مباحث بالا می‏توان نتیجه گرفت كه انتظار ما از مدیریت دانش مشتری، خلق بیشترین ارزش از دانش و مدیریت دانش در یک سطح استرتژیک است.

نقشه فرآیند CRM
در این بخش یک نقشه فرآیند که فرآیندهای کسب و کار مرتبط با CRM و KM را در بر می‏گیرد، ایجاد می‏کنیم. این نقشه، نتیجه تحقیقات مداوم برای ترکیب تلاشهای ادراکی تئوری و تلاشهای عملی است.
نقشه فرایند، شامل تمام فرآیندهای شناخته شده کسب و کار که با اجرای موفقیت آمیز CKM در سازمان مرتبط بوده اند است. یک مشخصه مهم نقشه این است که بر اساس نیازها و خواسته ‏ های مشتری است.

چارچوب پیشنهادی برای اجرا
ما چهار پیشنهاد برای بهبود موفقیت آمیز فرآیندهای CRM توسط KM بر اساس مفاهیم کسب و کار ارائه می‏دهیم. این پیشنهادها می‏توانند در یک چارچوب مدیریتی برای پیاده‏سازی استراتژی CRM مبتنی بر دانش، فرآیندها، سیستم‏ها و تغییر مدیریت سازمان دهی شود.
این چارچوب می‏تواند به عنوان یک راهنما برای متخصصان مورد استفاده قرار گیرد و به‌موجب آ

ن به کم کردن شکاف بین منافع شناخته شده تئوری و دستیافته‏های عملی از اجرای CKM کمک كند.
اجزای چارچوب پیشنهاد شده می‏توانند به شکل زیر نشان داده شوند:
استراتژی- درک دانش مشتری به عنوان یک منبع با ارزش در نوآوری محصول و بهبود فرآیند.
برای تحت کنترل درآوردن پتانسیل فرآیندهای CKM و پشتیبانی از سیستم‏های مناسب، مدیریت ارشد می‏باید مشتریان را به عنوان یک منبع با ارزش دانش بشناسد.

فرآیندها- تطبیق دادن فعالیتهای KM با فرآیندهای CRM
یكپارچه‏سازی فرایندهای حمایتی KM با عملكرد حقیقی مدیران روابط، موجب قدرتمند شدن فرایندهای CRM توسط دانش مشتری می‏شود. به بیان دیگر پیامد در نظر گرفتن KM به عنوان وظیفه‏ای جداگانه، كاهش كارایی است. بر این اساس، بهترین شیوه برای مدیریت كارامد دانش، یكپارچه سازی نامرئی آن با فرایندهای اصلی است.

سیستم‏ها- ایجاد یک مخزن دانش یكپارچه در محدوده سازمان
دیدگاهی یكپارچه از داده‏های مرتبط با مشتری به علاوه مجموعه‏ای از سیستم‏های مرتبط، یك فاكتور حیاتی موفقیت است. یك مخزن مركزی دانش می‏تواند به ما در فایق آمدن بر مرزهای منطقه‏ای و تفكیك بین واحدهای كاری كمك كند. انبار دانش همچنین یك پیش نیاز حتمی برای برقراری ضوابط و معیارها برای ارزیابی ارزش مشتری و رقابت بازاریابی در گروههای مختلف محصولات است.

تغییر مدیریت- تشویق مدیران روابط برای تسخیر و انتشار دانش مشتری
علاوه بر درك مشتری به عنوان یك منبع ارزشمند دانش، مدیریت ارشد برای تشوی

ق یك فرهنگ سازمانی كه كاركنان در آن برای تسهیم دانش «برای، از و درباره» مشتریان با یكدیگر و استفاده از دانش فراهم آورده شده توسط دیگران برانگیخته شوند، تلاش می كند. CRM به‌طور سنتی به‌عنوان ابزاری برای ارتباط دادن مشتریان به شركت توسط برنامه‏های وفاداری مختلف معروف است، اما شاید بزرگترین منبع ارزش را كنار گذاشته بود: دانش موجود در مشتریان. زمانی‌كه هر دوی KM و CRM برای به‌دست آوردن دانش مشتری متمركز می‏شوند، مدیریت دا

ش مشتری، به عنوان یك فرایند استرات‍‍‍ژیك در سازمانهایی كه مشتریان خود را از دریافت منفعلانه محصولات و خدمات فراتر برده و با دادن اختیار به عنوان شركای دانش، در نظر می‏گیرند، ظهور می‏كند. چارچوب مطرح شده در این مقاله برای اجرای مدیریت دانش مشتری، متخصصان را در به‌كارگیری موفقیت آمیز دانش برای، از و درباره مشتری در جهت نیل به كارائی بیشتر نوآوری‏های CKM یاری می‏كند. لازم به ذکر است که در این راه و برای به خدمت‏گیری تمامی دانش مشتری، مدیریت هر سه جریان دانش بطور همزمان ضروری است.

نقش ریاضیات در مسئله یابی فرایند مدیریت روابط مشتری (CRM)
درست است که یک سیستم CRM با لوگو و آرم یک شرکت در کاتالوگها ویا تبلیغاتهای آن به عنوان یک سیستم CRMقوی وبی نظیر معرفی می شود . اما باید توجه کرد که یک سیستم هر اندازه هم بی نظیر و قدرتمند باشد و کارشناسان CRM، بازه زمانی X را برای نصب و اجرای آن مشخص نمایند؛ بازهم مطمئن باشید که مدت زمان پیش بینی شده همواره مدت زمان دقیق نخواهد بود. زیرا عوامل محیطی زیادی درآن دخیل اند.
پس در واقع : نصب و اجرای CRM یک فرایند وقت گیر است .
ضمنا” باید توجه کردکه البته این وقت گیر بودن آن اگر منطقی و بدون تاخیرهای اضافی صورت بگیرد به نفع خود بنگاه و سازمان می باشد؛ چون تاثیر پایدارتری را خواهد داشت.
اگر:
یک سیستم CRM زود تاثیر و بی ثبات باشد به درد بخور نیست.

چون تاثیر فوری اما آنی خواهد داشت و در نتیجه فایده ای را که ما از یک سیستم CRM انتظار داریم را برآورده نخواهد کرد .
بهترین تصمیم گیری زمانی انجام می گیرد که عقلانی باشد نه رضایت بخش.
ممکن است روشی در کوتاه مدت جواب دهد ولی در دراز مدت تاثیر بی ثبات و کمتری داشته باشد. پس انتخاب آن به صلاح نیست وباید در انتخاب آن مناسب ترین و با صرفه ترین و عقلانی ترین روش را انتخاب کنیم .
برای رسیدن به مسئله ، ابتدا باید مسئله یابی کنیم. پس در CRM نخستین گام قبل از هر گونه اقدام تشخیص مسئله یا مسئله یابی است .و هر عملی قبل از انجام آن به صرفه نیست و وقت گیر می باشد .البته مسئله یابی انواع مختلفی دارد که می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم و ضمنا” از طریق افراد داخل یا خارج سازمان صورت گیرد.
مواردی از این روشهای مسئله یابی و حل مسئله درذیل آمده است.

روشهای حل مسئله:
همواره حل مسئله را با نوعی ادراک شهودی از مسئله شروع می کنیم وبا برسی چند حالت خاص به سوی الگوسازی برای حل کامل آن جلو می رویم .
با توجه به نوع مسئله می توان از بعضی موارد ذکر شده صرف نظر کرد .

ـ عمده ترین روشهای حل مسئله عبارتند از :
1) جستجو برای الگو
همواره کار حل مسئله را با نوعی ادراک شهودی از مسئله شروع می کنیم و با بررسی چند حالت خاص به سوی الگوسازی برای حل کامل آن جلو می رویم .
2) رسم شکل
در هر مسئله که امکان پذیر باشد رسم یک شکل (اعم از هندسی با یک نم

ودار و غیره ) می تواند در یافتن حل مسئله الهام بخش باشد و رابطه بین اجزا مسئله را بهتر نمایان می سازد.
3) صورتبندی مسئله معادل
در بخش قبل دیدیم که گام نخست در حل مسئله، عبارت است از جمع آوری داده ، جستجو ، فهمیدن مسئله ، برقراری ارتباط بین اجزا ، حدس زدن و تجزیه و تحلیل، که در کل همان مسئله یابی می باشد. ولی اگر همه این کارها به روش معقولی میسر نباشد چه کنیم؟ یعنی اینکه ممکن است کارهای محاسباتی خیلی پیچیده باشد ویا به سادگی نتوانیم حالتهای خاصی را مطرح کنیم تا به بینش لازم برسیم . آنچه در چنین شرایطی توصیه می شود این است که مسئله را با مسئله معادل ولی ساده تر جایگزین کنیم . راه حل کلی در اینگونه معادل سازی به بینش و تجزیه های عمومی باز می گردد ولی کارهایی از قبیل دستکاریهای جبری یا مثلثاتی و تفسیر مجدد مسئله با زبانی دیگر می تواند موثر باشد .
4) تغییر مسئله
در بعضی مسائل می توانیم مسئله مورد نظر را به مسئله دیگری تبدیل کنیم . این دو مسئله لزوما” معادل یکدیگر نیستند ولی حل مسئله دوم حل مسئله اول را نتیجه می دهد.
5) انتخاب نمادهای مناسب
از نخستین گامها در حل مسئله های ریاضی، تبدیل مسئله به صورتی نمادین می باشد . در انتخاب نمادها باید هر ایده کلی را لحاظ کرده و آن را بطورنمادین بیان کنیم . بی دقتی در انتخاب نمادها ممکن است به از بین رفتن یا مبهم شدن بعضی از روابط منجر شود .
6) استفاده از تقارن
وجود تقارن در یک مسئله موجب می شود که با عملیات کمتری مسئله را به جواب برسانیم .
7) تجزیه به حالتهای ساده تر
گاهی اوقات می توان یک مسئله را به تعدادی مسئله ساده تر و کوچکتر تبدیل کرد که هر کدام از این مسائل ساده تر را می توان جدا گانه در نظر گرفت.

کار عقب رونده یعنی اینکه نتیجه مورد نظر را مفروض گرفته شروع به استنتاج هایی از آن کنیم تا به یک مسئله حل شده برسیم . در این صورت گامهای معکوسی را در نظر بگیریم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاثير مداخله در بحران وآموزش مهارتهاي ارتباطي بر افزايش رضايت از زندگي زوجين شهر تهران تحت pdf دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثير مداخله در بحران وآموزش مهارتهاي ارتباطي بر افزايش رضايت از زندگي زوجين شهر تهران تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تاثير مداخله در بحران وآموزش مهارتهاي ارتباطي بر افزايش رضايت از زندگي زوجين شهر تهران تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثير مداخله در بحران وآموزش مهارتهاي ارتباطي بر افزايش رضايت از زندگي زوجين شهر تهران تحت pdf :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: دومین همایش ملی روانشناسی – روانشناسی خانواده

تعداد صفحات: 5

نویسنده(ها):

گیتی همتی راد – استادیار دانشگاه پیاو نور
سیما عسگری – دانشجوی کارشناسی دانشگاه پیاو نور

چکیده:

خانواده، این نهاد بنیادی به دلیل جاودانگی خود و تاثیری که بر تثبیت و انسجاو سازمانهای اجتماعی و ادیان داشته، در تمامی اعصار از اهمیت ویژهای برخوردار بوده است. این اهمیت هنگامی بیشتر احساس می گردد که وجود خانوادهها، نقشها و روابط میان اعضا، در شکلگیری شخصیتو آینده انسان در نظر گرفته شود. خانواده یکی از ارکان اصلی جامعه به شمار می رود. دستیابی به جامعه سالم، آشکارا در گرو سلامت خانواده وتحقق خانوادهی سالم مشرو به برخورداری افراد آن از سلامت روانی و داشتن رابطههای مطلوب با یکدیگر است. از این رو، سالم سازی روابط اعضای خانواده، بیگمان اثرات مثبتی در جامعه را به دنبال خواهد داشت)پورعابدی نایینی، 7990 (. در دهه گذشته، مداخلههای رفتاری، به شکلی روزافزون برای کاهش درماندگی زناشویی بهکار رفتهاند)سیدمحمدی، 7997 (. در این پژوهش، جامعهی آماری کلیه زوجین شهر تهران بودندکهتعداد 29 زوج به شیوه تصادفی انتخاب شدند. ابزار پژوهش، پرسشنامهی رضایت زناشویی انریچ بودکه دارای 70 مقیاس میباشد. نتابج پژوهشبیانگر این است که آموزش مهارتهای ارتباطی بر افزایش توافق زوجین در مورد نحوهی گذراندن اوقات فراغت تاثیر داشته، ولی در رابطه با تفاوت بین یافتههای بهدست آمده با پژوهشهای قبلی در بعد مذهبی، دو طرف از خود مقاومت نشان دادند. عدو تفاوت دو گروه، در مورد امور مالی نیز صادق است. نتیجه این تحقیق بیان نمود که مداخله در بحران و آموزش مهارتهای ارتباطی بر بهبود روش گفتگوی همسران تاثیر داشته است. این آموزشها بر بهبود نتیجهگیری از گفتگوی زوجین نیز قابل مشاهده بود. در نهایت، آموزش مهارتهای ارتباطی بر افزایش رضایت همسران و کاهش تعارض زناشویی آنان تاثیر داشته است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید





ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
,